Pojdi na glavno vsebino

Zakaj smo skrbniki ključnih kupcev vsi, ki se ukvarjamo s prodajo B2B?

Ali kdaj pomislite, da smo vsi, ki se ukvarjamo s prodajo B2B, obenem tudi skrbniki ključnih kupcev? 

Vsak ima svoje obstoječe kupce, s katerimi že sodeluje in ciljne kupce, s katerimi bi želel sodelovati.

In večino naročil običajno pridobimo pri manjšem številu najpomembnejših obstoječih kupcev, ki so torej naši ključni kupci.

Zato smo skrbniki svojih ključnih kupcev.  

Kot smo že govorili, se prodaja v smislu iskanja novih kupcev in ravnanje s ključnimi kupci razlikujeta v več pomembnih dejavnikih.  

Pri slednjih moramo namreč vedeti:  

  • kdo so naši ključni kupci in zakaj
  • kaj je najbolj pomembno, da ohranjamo njihovo zvestobo in dolgoročno sodelovanje
  • kako ugotovimo, kakšen je njihov potencial za večjo prodajo
  • kako pridobimo več naročil s povečanjem in širjenjem prodaje
  • kateri je glavni razlog, zaradi katerih nas ključni kupci zapustijo
  • kako učinkovito rešujemo njihove pripombe, pritožbe in reklamacije
  • kako preprečimo, da nam jih prevzame konkurenca 

Če želite izvedeti ali osvežiti odgovore na navedena in druga vprašanja ter vse bistveno, kar moramo upoštevati za učinkovito ravnanje s ključnimi kupci, se nam pridružite na dvodnevnem online prodajnem usposabljanju, ki bo v četrtek, 4.11., in petek, 5.11., od 9. do 12. ure.  

Vse informacije o vsebini in popustih ter možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...