Pojdi na glavno vsebino

Zgodbe o uspehih in še več o neuspešnih poskusih prodaje B2B v tujini

Večinoma prodaja poslovnim kupcem v tujini ni lahka, niti hitra, še težja in počasnejša pa je, če se je lotevamo na napačen način.

To sicer ni težava samo v slovenskih podjetjih, saj podobno ravnajo tudi tuji ponudniki, ki želijo svoje izdelke in storitve prodajati pri nas.

Vendar se najbrž strinjamo, da je to dokaj slaba tolažba.

Prodaja na tujih trgih se pogosto začne na enega od dveh načinov.

Prvi je, da nas kontaktira podjetje iz tujine in pravi, da je opazilo naše izdelke ali storitve, ki se jim zdijo zelo zanimivi za prodajo v njihovi državi ali celo širše. Če se po izmenjavi in preverjanju nekaj več informacij vzpostavi pozitiven odnos, običajno sledi dokaj ohlapen dogovor o sodelovanju.

In nato čakanje na prodajne rezultate, ki jih pogosto ni, vsaj v doglednem času, ki je značilen za naše rešitve.

Drugi način pa je, da se za prodajo na tujem trgu dogovorimo s podjetjem, ki naše izdelke ali storitve že kupuje. To pomeni, da se precej dobro poznamo in je takšen dogovor samo nadgradnja dotedanjega sodelovanja.

Kljub temu so rezultati pogosto podobni kot v prvem primeru.

Čeprav je kmalu jasno, da pričakovane, ali morda celo obljubljene, prodaje ne bo, iz leta v leto vseeno upamo, da so bo krivulja obrnila navzgor, kar se največkrat ne zgodi.

Tako po nepotrebnem zapravljamo leta, kajti napaka je storjena že povsem na začetku, ko se odločamo, kako se bomo tega sploh lotili.

Kajti za uspešno prodajo B2B v tujini nista dovolj samo dober odnos in dobra volja, temveč potrebujemo še precej več.

Zgodb o uspehih in še več primerov neuspešnih poskusov pri prodaji B2B na tujih trgih se je nabralo že za knjigo, ki bo nekoč morda zares napisana.

Številne pa lahko izveste že v kratkem, če se nam pridružite na webinarju »Kako dosežemo uspešno prodajo B2B v tujini lažje in hitreje«, ki bo v četrtek, 15.9.2022, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.

Če omenimo samo nekatere:

  • Kako je domači poslovnež pridobil partnerja za uspešno prodajo v Skandinaviji?
  • Zakaj svetovni korporaciji ni uspela prodaja programskih rešitev v Sloveniji?
  • Kako slovensko podjetje uspešno prodaja industrijske izdelke po vsem svetu brez obiskov v tujini?
  • Zakaj nam v podjetju, kjer sem bil zaposlen, izkušen zunanji sodelavec ni uspel razviti prodajne mreže na Balkanu?
  • Kako in zakaj deluje prodaja B2B od vrat do vrat v Nemčiji brez znanja nemščine?
  • Kaj so se v znanem slovenskem podjetju naučili na francoskem trgu?
  • Koliko časa je trajalo, da je slovenskemu ponudniku uspelo pridobiti ciljne kupce v Albaniji?
  • Zakaj je slovensko podjetje zaprlo prodajno uspešno podružnico v Srbiji?
  • In še precej več.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...