Pojdi na glavno vsebino

Zimska Online šola za uspešno prodajo B2B pri odnosih s kupci na daljavo

Odnosi s poslovnimi kupci na daljavo so dejstvo, ki nas bo spremljalo vsaj še nekaj časa, čemur moramo prilagoditi tudi svoje prodajne pristope in veščine.  

In pri tem so posebej pomembni štirje dejavniki.  

Prvi, zaradi izpada sejmov in drugih dogodkov, kjer smo se srečevali z obstoječimi in novimi kupci, moramo uporabiti druge poti za navezovanje stikov in pridobivanje prodajnih priložnosti. Katere načine in kako jih lahko uporabimo za polnjenje svojega prodajnega lijaka pri odnosih s kupci na daljavo?

Drugi, če so bila srečanja s kupci preko Skypea še pred enim letom dokaj redke izjeme, je virtualno okolje danes dejstvo, na katero večina še ni pripravljena. Katera so temeljna pravila za učinkovita srečanja s kupci na daljavo, kjer odpadejo številni dejavniki, ki nam pomagajo pri medsebojnih obiskih? 

Tretji, zaradi dela od doma se je v številnih podjetjih zmanjšala produktivnost in posledično učinkovitost pri prodaji. Kako si pri tem pomagamo z načrtovanjem in določanjem prednostnih nalog ter sistematično komunikacijo s kupci? 

Četrti, koronavirus je povzročil spremembe v celotnih nabavno-prodajnih verigah, kar lahko odpira priložnosti za sodelovanje s kupci, pri katerih še lani nismo imeli nobenih možnosti. Kako jih najdemo in izkoristimo ter poslovne kupce prevzamemo konkurentom? 

Vse omenjene in številne druge teme, s pomočjo katerih lahko izboljšate lastne ali rezultate svojih prodajnih sodelavcev, bomo obravnavali v »Zimski Online šoli za uspešno prodajo B2B pri odnosih s kupci na daljavo«, ki bo potekala januarja in v začetku februarja.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...