Pojdi na glavno vsebino

Svetovanje

// Če priročnik Skrivnosti uspešne prodaje ni odgovoril na vaša ključna vprašanja o prodaji poslovnim kupcem, imate na razpolago tudi druge možnosti.

Nekaterim je za uspešno prodajo dovolj že namig ali usmeritev, drugi potrebujejo več in drugačne informacije.

Prav tako je vsako podjetje s svojimi izdelki in storitvami ter ciljnimi kupci svet zase.

Pregled prodaje

Včasih je potrebno v prodaji spremeniti zgolj kakšno malenkost za bistveno boljše prodajne rezultate. Vendar tega sami običajno ne opazimo, temveč potrebujemo pogled od zunaj. Temu je namenjen pregled prodaje, s katero boste pridobili uporabna priporočila za takojšne izboljšave prodaje.


Interna prodajna usposabljanja

Trženje po telefonu, tehnike prodaje in zaključevanje prodaje so samo nekatere teme, ki zanimajo številna podjetja. Večinoma ni dovolj, da jih spozna samo posameznik, temveč moramo z njimi seznaniti širši krog zaposlenih. In temu so namenjena interna prodajna usposabljanja, ki se prilagodijo potrebam in značilnostim posameznega podjetja. 


Prenova prodajnega procesa

Poslovno okolje se je v zadnjih letih mogočno spremenilo. Zato poslovnim kupcem ne moremo več prodajati na način, kot smo to počeli pred desetimi ali dvajsetimi leti. Potrebujemo prodajni proces, ki upošteva današnje nakupovalne navade naših ciljnih kupcev. In temu je namenjena prenova prodajnega procesa.


Pišite mi

Zanima me:





Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...