Pojdi na glavno vsebino

O priročniku Uživajmo v prodaji

Kaj boste izvedeli?

Zakaj potrebujemo še eno knjigo o prodaji?

V čem so vse knjige o trženju in prodaji podobne ter kako se ta razlikuje od drugih? Trije glavni razlogi za knjigo o prodaji poslovnim kupcem in zakaj jo morate prebrati. Zakaj je danes prodaja poslovnim kupcem težja, kot je bila v preteklosti. Prodaja izdelkov, rešitev in konceptov.

Kaj in kako kupujejo poslovni kupci?

Tri značilne faze nakupov poslovnih kupcev. Kdo je pravi sogovornik za nakup izdelkov in storitev? Zakaj se vodilni izogibajo sprejemanju odločitev o izbiri ponudnikov? Kako kupujejo v javnem sektorju? Primer poteka nakupnega procesa poslovnih kupcev.

Bodimo zdravnik za težave svojih kupcev

Tri glavne miselne ovire pri prodaji poslovnim kupcem. Kako se izognemo zavrnitvam v prodaji? V čem sta si delo zdravnika in prodaja podobna? Zakaj bi se zgledovali po načinu dela zdravnika in kako?

Kako najdemo prodajne priložnosti hitro in poceni?

Kaj so prodajni stiki in prodajne priložnosti? Kako prepoznamo prave prodajne priložnosti? Trženje kot ustvarjanje pogojev za prodajo. Sedem hitrih in poceni načinov za iskanje prodajnih priložnosti. Primer procesa ustvarjanja prodajnih priložnosti.

Kako iz prodajnih priložnosti ustvarimo prodajo?

Trije ključni pogoji za nakup poslovnih kupcev. Zakaj prodaja ni prepričevanje? Prodaja v štirih korakih in prodaja rešitev. Kdaj oddamo cenovno ponudbo in kako? Kako ravnamo, kadar nismo prva izbira in kako spremenimo odločitev poslovnega kupca v svojo korist?

Katera so ključna orodja za uspešno prodajo?

Pet ključnih orodij za uspešno prodajo. Zakaj je telefon naš najpomembnejši prodajni pripomoček? Kako uporabljamo elektronsko pošto v prodaji poslovnim kupcem? Kaj je SPIN tehnika zastavljanja prodajnih vprašanj? Kako pridobimo posel brez pravih referenc?

Kaj bi morali o prodaji poslovnim kupcem upoštevati vodilni?

Kako oblikujemo temeljne vrednote podjetja? Kaj sta zadovoljstvo in zvestoba kupcev? Kako ustvarimo prodajno organizacijo podjetja? Pet vprašanj za kandidata za zaposlitev v prodaji. Deset načel vodenja v prodaji poslovnim kupcem.

Pogoste zmote in resnice o trženju in prodaji

Zakaj potreb v prodaji poslovnim kupcem ne moremo ustvariti? Kako ugotovimo razlog zavrnitve nakupa? Ali poslovnim kupcem zares ni mar za naša podjetja? Kaj pomeni, če kupec odgovori, da smo predragi, ali da nimajo denarja? Ali so zveze in poznanstva v prodaji zares nekaj slabega?

Bližnjica do uspešne prodaje poslovnim kupcem

Trije koraki, s pomočjo katerih lahko z manjšimi spremembami v pristopu izboljšamo svoje prodajne rezultate.

Komu je priročnik namenjen?

Knjiga Uživajmo v prodaji je primerna za vse, ki želite izboljšati prodajo ali pri tem pomagati drugim.

Posebej je namenjena:

  • zaposlenim v prodaji,
  • direktorjem in vodjem prodaje,
  • vodilnim v podjetjih,
  • vsem zaposlenim, ki neposredno sodelujejo s poslovnimi kupci,
  • pedagogom in svetovalcem na področju trženja in prodaje poslovnim kupcem.

Uživajmo v prodaji

Spoznajte ga

Tehnični podatki:

Avtor: Jure Habbe
Leto izdaje: 2013
Število strani: 266
Format: 17 cm x 23 cm
Vezava: Mehka
ISBN: 978-961-6655-54-5

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...