Izobraževanja
// Ste v priročnikih Uživajmo v prodaji ali Skrivnosti uspešne prodaje našli koristne nasvete, vendar ne veste, kako bi jih prenesli v prakso? Želite izpopolniti prodajne veščine, izboljšati prodajne procese ali uspešnost prodaje nasploh? Imate o prodaji B2B vprašanja, na katera ne najdete odgovorov?
Uporabite interna izobraževanja »Uspešna prodaja B2B«.
Komu so namenjena?
Izobraževanja so namenjena izvedbi v podjetjih za vodilne, direktorje in vodje prodaje in trženja ter vse, ki se ukvarjajo s prodajo poslovnim kupcem ali z njimi sodelujejo.
Kajti prodaja je šele prvi korak pri sodelovanju s kupci, ki mu sledi izvedba njihovih naročil. In pričakovanja kupcev lahko izpolnimo, če jih razumemo vsi sodelavci. Zato sta za uspešno prodajo pomembna zavedanje in povezanost vseh zaposlenih v podjetju. Kar pomeni, da so nekatere vsebine pomembne za širši krog zaposlenih.
Zakaj interno izobraževanje?
Ker nam nič ne pomaga, če se še tako uporabnega izobraževanja udeleži zgolj posameznik. Kajti ko se vrne v podjetje, sodelavci njegovega novo pridobljenega znanja običajno ne razumejo. Ker se mora vrniti k ustaljenim načinom dela, pa tudi koristi kmalu izginejo.
Resnični napredek dosežemo, kadar vzdržujemo enak nivo znanja pri širšem krogu zaposlenih in spremembe uvajamo kot način svojega dela.
Želite izboljšati uspešnost prodaje?
Pošljite mi povpraševanje za interno izobraževanje po vaši meri.
7 izobraževanj »Uspešna prodaja B2B«
Trenutno lahko izbirate med naslednjimi temami:
Delavnica: Skrivnosti uspešne prodaje B2B za začetnike
Kaj in zakaj poslovni kupci v resnici kupujejo? Kaj moramo vedeti o prodaji B2B? Kako poiščemo svoje prodajne priložnosti? Kako začnemo sestanek s poslovnim kupcem, kako ga usmerjamo in kako učinkovito končamo? Katere pogoje moramo izpolniti in kako uspešno zaključimo prodajo? In kako ravnamo, da kupci pri nas kupujejo vedno znova? To so le nekatera vprašanja, ki si jih običajno zastavljamo kot začetniki v prodaji B2B.
Delavnica: Prodaja rešitev za uspešno prodajo B2B (Solution Selling)
Kako začnemo prodajni sestanek s kupcem, da naredimo najboljši prvi vtis? Kdaj predstavimo svoje podjetje, izdelke ali storitve in kako? Kako ugotovimo, kaj kupca v resnici zanima in po kakšnih kriterijih bo izbral ponudnika? Kako ocenimo svoje možnosti pri vsaki prodajni priložnosti in kako uspešno zaključimo prodajo? To so samo nekatera vprašanja, ki si jih največkrat zastavljamo pri prodaji B2B.
Delavnica: Kako najdemo kupce za uspešno prodajo B2B (Akcijski načrt)
Če želimo najti kupce za prodajo B2B, je dobro imeti načrt. Kdo so naši ciljni kupci? Katere organizacije in kdo od njihovih zaposlenih? Zakaj bi jih naša ponudba zanimala? Kako z njimi vzpostavimo prvi stik? V kakšnem primeru in kako se dogovorimo za sestanek? In kaj lahko naredimo, če jih naša ponudba ne zanima? Potrebujemo torej akcijski načrt, s katerim bomo poiskali kupce za uspešno prodajo B2B.
Delavnica: Ciljno vodenje in nagrajevanje za uspešno prodajo B2B
Prodaja je motor vsakega podjetja, ki se preživlja na trgu. Če ni prodaje, ni naročil, izdanih računov in prejetega denarja. Vendar dobra prodaja ni naključje, temveč je posledica načrtnega dela, za katerega smo odgovorni vodje. Zato je pogoj za uspešno prodajo učinkovito vodenje. Kaj moramo torej vedeti o vodenju prodaje B2B in kako to izvemo?
Seminar: Kaj mora o prodaji B2B vedeti skrbnik ključnih kupcev?
V večina podjetij pretežni del svojih prihodkov ustvarijo s stalnimi poslovnimi kupci. Kar je razumljivo, saj je prodaja sogovornikom, ki nas poznajo in nam zaupajo, bistveno lažja od iskanja novih kupcev. Vendar, kar vemo, vsi naši stalni kupci niso enako pomembni.
Delavnica: Izobraževalno trženje: Iz teorije v prakso v treh korakih (Content Marketing B2B)
V primerjavi s prodajo potrošnikom, ki se nakup pogosto odločimo takoj, odločanje o nakupih pri poslovnih kupcih lahko traja tedne, mesece ali celo leta. Zato je pomembno, da se nas spomnijo takrat, ko so naše izdelke in storitve pripravljeni kupiti. In eden izmed najbolj učinkovitih načinov za vzdrževanje stikov s svojimi ciljnimi kupci je izobraževalno trženje.
Delavnica: Telefon kot orodje za uspešno prodajo B2B
Kljub sodobnim informacijskim tehnologijam in digitalnemu trženju je telefon še vedno najbolj učinkovit pripomoček za uspešno prodajo B2B, če ga znamo pravilno uporabljati. Kako se pogovarjamo s poslovnimi kupci brez strahu in slabe vesti, imamo manj zavrnitev ter dosežemo boljše prodajne rezultate?
Želite izboljšati uspešnost prodaje?
Pošljite mi povpraševanje za interno izobraževanje po vaši meri.
Zakaj izobraževanja »Uspešna prodaja B2B«
V poplavi brezplačnih informacij o trženju in prodaji ter ponudbi izobraževanj se je včasih težko odločiti, od česa lahko pričakujemo največ koristi. Zato vam bodo morda v pomoč pri izbiri tudi naslednje informacije o izobraževanjih »Uspešna prodaja B2B«.
Individualni pristop
Vsako podjetje ima svoje posebnosti, zato je vsako izobraževanje prilagojeno pričakovanjem in potrebam posameznega naročnika. Temu je namenjen uvodni sestanek, na katerem skupaj ugotovimo, katere vsebine udeleženci najbolj potrebujejo in zakaj ter kakšen način izobraževanja naročniku najbolj ustreza.
Praktične vsebine
Ključni cilj izobraževanja je, da prejmete uporabna znanja, ki jih lahko že naslednji dan uporabite v praksi. Zato ne boste poslušali suhoparne teorije, temveč boste spoznali uporabne prodajne pristope in orodja, ki temeljijo na praktičnih izkušnjah.
Miselni preskoki
Si predstavljate, da bi morali med vožnjo avtomobila ves čas razmišljati, kaj naj počnemo? Najbrž bi imeli težave že v prvem kilometru. Enako velja v prodaji. Nič nam ne pomagajo recepti, o katerih bi morali stalno razmišljati in se jih v ključnih trenutkih nikoli ne spomnimo. Podobno kot vožnja tudi naša prodaja poteka samodejno, kadar jo razumemo. Ko postane naš odnos do kupcev, za kar pa običajno potrebujemo manjši ali večji miselni preskok.
Lastno znanje in izkušnje
Vsebina izobraževanj je preizkušena v praksi, saj je pripravljena na podlagi lastnega znanja in izkušenj v našem poslovnem okolju ter pri sodelovanju z gospodarskimi podjetji in negospodarskimi organizacijami iz vseh področij, ki si jih lahko zamislite.
Varna naložba
Pred časom je naročnik dejal, da sta bili že dve uri najinega pogovora vredni celotnega honorarja za dogovorjeno storitev. Na vsakem od izobraževanj pa boste prejeli toliko uporabnih informacij, da se vam bosta vloženi čas in denar - morda celo večkrat - povrnili že z enim samim sklenjenim poslom.
Brez gradov v oblakih
Naj se razumemo. Ne obljubljam lahkih in hitrih zaslužkov ter gradov v oblakih, kar običajno zagotavljajo avtorji prodajnih izobraževanj. In so udeleženci zato razočarani. Izvedeli boste dovolj in še več koristnih napotkov za uspešno prodajo, ki pa je odvisna od vašega dela. Če jih ne boste upoštevali in uporabili v praksi, od njih ne bo velikih koristi.
Kaj pa potem?
Morda si mislite, da je izobraževanje eno, vsakdanje delo pa nekaj povsem drugega. Če boste želeli, se lahko naše sodelovanje nadaljuje tudi po izobraževanju. Kjer boste pomoč potrebovali in dokler ne boste dosegli pričakovanih rezultatov.