10 pogostih razlogov, zaradi katerih prodajamo B2B po (pre)nizkih cenah
Kadar prodajamo po prenizkih cenah, samo večinoma krivi sami.
Temu se lahko v veliki meri izognemo, če upoštevamo nekatere pogoste razloge in napake, zaradi katerih nas poslovni kupci stiskajo s cenami.
Za lažjo predstavo se spomnimo na tri takšne primere.
Vrednost. Če ponudniki ne poznamo ali ne predstavimo dovolj jasno vrednosti svojih izdelkov in storitev, kupci ne vidijo razloga, da bi zanje plačali višje cene. Kako uspešno prodajamo pravo vrednost svojih rešitev, namesto zgolj na podlagi cen?
Pogajanja. Ali ste kdaj pomislili, zakaj nam kupci znižujejo cene, čeprav imajo dovolj denarja za nakupe? Če prodajna ekipa nima dovolj znanja in samozavesti za pogajanja, običajno hitro pristane na nižje cene. Kakšni so običajni pogajalski prijemi kupcev in kako se nanje odzovemo?
Razlikovanje. Ko kupci med različnimi ponudniki in njihovimi ponudbami ne prepoznajo dovolj pomembnih razlik, prav tako vztrajajo pri najnižjih cenah. Kako se učinkovito razlikujemo od konkurence in so kupci za naše rešitve pripravljeni plačati več?
Kot rečeno, so to samo trije pogosti razlogi, zaradi katerih prodajamo po nizkih cenah.
Če vas zanimajo odgovori na navedena vprašanja in preostalih sedem razlogov, se nam pridružite na izobraževanju »Kako uspešno prodajamo B2B po višjih cenah«, ki bo v petek, 25.10.2024, od 9. do 13. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.