3 najhitrejši načini za povečanje prodaje B2B
Če imate težavo z doseganjem prodajnih ciljev, je pogost razlog, da se večino časa trudimo z iskanjem novih kupcev.
Pri njih so prodajni cikli daljši, saj moramo najprej pridobiti zaupanje in nato preskočiti še vse ovire za pridobitev naročil.
Po drugi strani pa imamo v vsakem podjetju prodajne priložnosti pri kupcih, s katerimi smo odnose že zgradili, vendar jih pogosto ne izkoristimo.
Obstoječi kupci. Kot smo govorili že večkrat, imamo pri večini obstoječih kupcev prodajni potencial za povečanje ali širjenje prodaje. Spomnite jih na svoje rešitve in jim predstavite nove, saj mnogi ne vedo, kako jim lahko pomagate. Poleg tega so lahko dragocen vir informacij ali priporočil za dostop do sodelavcev na drugih področjih ali poslovnih partnerjev, ki prav tako potrebujejo naše izdelke in storitve.
Bivše stranke. Povsod imamo tudi kupce, s katerimi se nismo slišali že leta, in je sodelovanje z njimi zamrlo. Številni ponudniki so presenečeni, koliko prodajnih priložnosti lahko odkrijemo pri bivših kupcih. Obnovite stike in jih seznanite, kje in kako jim lahko pomagate izboljšati poslovanje.
Potencialne stranke. Gre za kupce, ki se v času naših pogovorov niso odločili za nakupe, niti pri drugih ponudnikih. Potrebe kupcev se s časom spreminjajo, zato so morda sedaj bolj dovzetni za naše rešitve. Potrebno je samo obnoviti stike in jih povprašati, kako napredujejo na področjih, o katerih smo se pogovarjali.
To so torej trije najhitrejši načini za povečanje prodaje B2B, brez potrebe po kampanjah in hladnih stikih, kar je zamudno in neprijetno.
Poleg tega pa ohranjamo stike, da obstoječi kupci ne postanejo bivši, ali da nam jih zaradi zanemarjanja ne prevzame konkurenca.
Če za boljše razumevanje ali izvedbo v praksi potrebujete pomoč, pa lahko sporočite na tej povezavi.