Pojdi na glavno vsebino

7 ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B, ki jih večina žal ne pozna

Na vsakem prodajnem izobraževanju obravnavamo formulo, ki jo sestavlja sedem ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B.

Čeprav so povsem logični in imamo njihove začetnice, jih udeleženci s precej ugibanja največkrat odkrijejo tri, redko štiri.

Za lažjo predstavo naj omenim samo enega, ki so Odločevalci in nam pove, da se moramo za uspešno prodajo pogovarjati s pravimi sogovorniki.

Ker jih polovico ne prepoznamo, jim v praksi očitno ne posvečamo potrebne pozornosti, kar pomeni, da imamo še precej možnosti za izboljšave.

Vendar to ni vse.

Vsak dejavnik lahko razdelimo na stopnje, ki nam povedo, kakšne so naše trenutne možnosti, da se uspešno dogovorimo za sodelovanje s potencialnim kupcem in kaj moramo izboljšati, da jih povečamo.

Zato je omenjena formula eno od najpomembnejših orodij za razumevanje in uspešnost prodaje B2B.

Če vas zanima, katere dejavnike vključuje in kako nam pomagajo pri sistematičnem izboljšanju prodaje, jih bomo podrobneje obravnavali na delavnici, ki bo v petek, 27.9.2024, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

In še dosti več praktičnih nasvetov, ki jih pri svojem delu lahko začnemo uporabljati takoj.

Namenjena vsem, ki ste odgovorni ali se ukvarjate s prodajo B2B v malih in srednje velikih podjetjih ter želite v čim krajšem času doseči boljše rezultate.

Vse informacije in prijavnica pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...