Pojdi na glavno vsebino

[Aktualno] Kako postanemo prva izbira kupcev pri prodaji B2B?

V prodaji poslovni kupcem ne zmagujejo podjetja z najboljšimi izdelki in storitvami, ampak ponudniki, ki jih kupci poznajo in jim zaupajo, čeprav z njimi še ne sodelujejo.

Ko podjetja iščejo rešitve, ne pregledujejo vseh možnih ponudnikov. V večini primerov izberejo dva ali tri, za katere vedo, razumejo, kaj ponujajo ter menijo, da jim bodo znali pomagati.

Če želite postati prva izbira kupcev, ne potrebujete bolj agresivne prodaje ali nižjih cen, temveč prepoznavnost, da ste najboljša možnost, še preden kupci dejansko kupujejo.

Prva izbira je rezultat treh dejavnikov.

Prepoznavnost z jasnim sporočilom. Ali ste dovolj prisotni, da vas kupci opazijo in ob tem razumejo, pri čem jim lahko pomagate? Če ne znajo povezati vašega imena s svojo težavo ali priložnostjo za izboljšave, ne boste prva izbira, čeprav imate morda idealno rešitev.

Zaupanje, ki zmanjšuje tveganje. Vsak nakup v poslovnem okolju je tveganje, pri katerem kupci zaupajo denar, čas in ugled v podjetju. Zato izberejo ponudnike, ki pokažejo konkretne koristi, znajo komunicirati v jeziku kupcev in delujejo zanesljivo.

Stalna prisotnost ob pravem času. Večina odločitev se ne zgodi takoj, zato je potrebna ponavljajoča vendar nevsiljiva prisotnost. Kupci si vas morajo zapomniti preden pridejo do nakupov, da se vas spomnijo točno takrat, ko vas potrebujejo.

Če želite izvedeti, kako postanemo prva izbira kupcev pri prodaji B2B doma in/ali v tujini, se nam pridružite na delavnici, ki bo v petek, 30.5.2025, od 9. do 13. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.

Namenjena podjetjem in posameznikom, ki želijo:

  • povečati svojo prepoznavnost pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini,
  • graditi zaupanje še pred prvim stikom s kupcem,
  • postati prva izbira, ko kupec začne razmišljati o nakupu,
  • dosegati boljše rezultate pri obstoječih in novih kupcih brez zniževanja cen.

Posebej primerna je za:

  • prodajne in marketinške vodje,
  • podjetnike in lastnike podjetij,
  • svetovalce in strokovnjake, ki prodajajo kompleksne rešitve.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...