Pojdi na glavno vsebino

Ali naredite veliko ponudb, vendar prejmete (pre)malo naročil za uspešno prodajo B2B?

Še vedno se živo spomnim vprašanja udeleženke enega od prodajnih webinarjev, ki smo jih izvajali v času koronavirusa.

Potarnala je, da ves delovni dan pripravljajo ponudbe, in se nimajo niti časa ukvarjati s kupci, vendar prejmejo zelo malo naročil.

Kako si pri tem lahko pomagamo?

Pri prodaji obstoječim in novim kupcem v poslovnem okolju srečujemo tri vrste sogovornikov.

Prodajne stike, ki so vsi, s katerimi se pogovarjamo o naših izdelkih in storitvah, ter se jim zdijo zanimivi.

Interesente, ki se konkretno zanimajo za naše rešitve, čeprav jih zagotovo ne bodo kupili, zato jim pravimo tudi navidezni kupci.

In prodajne priložnosti kot sogovornike, ki potrdijo, da v podjetju ali organizaciji imajo potrebe, kakršne rešujejo naši izdelki in storitve, čeprav jih največkrat ne bodo kupili takoj.

Če imamo v uvodu opisano težavo, ali ne želimo, da se pojavi, moramo izboljšati svoje sposobnosti za prepoznavanje prodajnih priložnosti.

Kot prodaja B2B nasploh, tudi to ni znanost, je pa veliko lažje in hitreje, če nam nekdo razloži, kako deluje.

Če vas zanima, boste odgovor in še veliko več praktičnih nasvetov za izboljšanje uspešnosti prodaje izvedeli na seminarju, ki bo v petek, 27.9.2024, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Prijav imamo sicer dovolj, vendar se vedno najde prostor, da pomagamo še komu.

Vse informacije in prijavnica pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...