Pojdi na glavno vsebino

[Delavnica] Kaj moramo vedeti za uspešno ravnanje s ključnimi kupci (KAM) pri prodaji B2B

Vsako podjetje ima kupce, s katerimi ustvari največ prihodkov in so zato ključni za njegovo dolgoročno uspešnost.

Ker smo od njih najbolj odvisni, je pomembno, da jih ohranimo ter z njimi razvijamo sodelovanje in sistematično gradimo dolgoročne odnose.

Prav ključni kupci pa so pogosto tudi naše najboljše prodajne priložnosti, saj nas že poznajo in nam zaupajo, zato lahko pri njih običajno (naj)hitreje povečamo prodajo.

Ravnanje s ključnimi kupci (angl. Key Account Management – KAM) zahteva drugačne pristope in veščine, ki se razlikujejo od klasičnih prodajnih tehnik. V številnih podjetjih nimajo določenih skrbnikov, ampak se z njimi ukvarja več sodelavcev, vsak na svojem področju. Prav zato je pomembno, da pravila za učinkovito delo s ključnimi kupci poznajo vsi in jim namenjajo dovolj pozornosti.

Ena pogostejših napak pri prodaji B2B je namreč osredotočenost predvsem na iskanje novih kupcev, ob tem pa zanemarjanje obstoječih, tudi ključnih.

Sam sem zaradi tega v svoji karieri izgubil nekaj pomembnih strank, zato sem na podlagi izkušenj oblikoval praktične pristope, ki vam bodo pomagali, da se temu dokaj preprosto izognete.

Če želite izvedeti, kaj mora o uspešnem ravnanju s ključnimi kupci pri prodaji B2B vedeti vsak, od samostojnega podjetnika do direktorja prodaje v velikem podjetju, se nam pridružite na delavnici, ki bo v petek, 28.11.2025, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Izvedeli boste:

  • Kako prepoznamo svoje ključne kupce in ocenimo njihov dejanski potencial?
  • Zakaj nas ključni kupci najpogosteje zapustijo in kako to pravočasno preprečimo?
  • Kako gradimo dolgoročne odnose, da povečamo prodajo tam, kjer je to najlažje, pri kupcih, ki nam že zaupajo?
  • Kako iz reklamacij ustvarimo nove prodajne priložnosti?
  • Kako pripravimo kontrolni seznam za oceno sedanje učinkovitosti in praktičen letni načrt za sistematično delo s ključnimi kupci?

Delavnica je namenjena:

  • vsem, ki se ukvarjajo s prodajo B2B,
  • podjetnikom in direktorjem, ki sami skrbijo za svoje največje kupce,
  • vodjem prodaje in prodajnim ekipam,
  • skrbnikom ključnih kupcev (KAM) in tistim, ki bodo to postali.

Udeleženci boste prejeli:

  • jutranji napitek in prigrizek,
  • praktične nasvete, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje,
  • delovno gradivo z vsebino in vajami,
  • priložnost za spoznavanje in izmenjavo izkušenj z drugimi udeleženci.

Zaradi načina dela je število udeležencev omejeno, vendar za zgodnje prijave in plačila do petka, 7.11.2025, kot običajno velja 20% popust.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...