[Delavnica] Kako dosežemo prepoznavnost za uspešno prodajo B2B doma in v tujini
Predstavljajmo si, da imamo potrebo, ki jo lahko rešimo le z nakupom določenega izdelka ali storitve. Na koga se bomo obrnili? Najverjetneje na ponudnika, za katerega vemo, da nam lahko pomaga.
In enako velja tudi v poslovnem okolju.
Pomemben pogoj za uspešno prodajo B2B je, da kupci vedo za nas, kar imenujemo prepoznavnost, ki jo potrebujemo predvsem pri novih, vendar tudi pri obstoječih strankah.
V praksi se je večkrat zgodilo, da so naši kupci, s katerimi smo bili v dobrih odnosih, izdelke ali storitve kupili pri drugih ponudnikih. Ko sem jih začuden vprašal, zakaj nas niso povprašali za ponudbo, pa so največkrat odgovorili dvoje. Prvo, da se nas niso spomnili, ali drugo, niso vedeli, da se z določenimi rešitvami ukvarjamo.
Pri novih kupcih učinkovita prepoznavnost deluje na dva načina.
Prvi je, da prejmemo več povpraševanj kupcev, ki jih naši izdelki in storitve zanimajo.
Drugi učinek pa je, da se kupci bolj pogosto in prijazno odzovejo na elektronska sporočila in telefonske klice, čeprav z njimi še nimamo stikov.
Zakaj govorimo o učinkovitosti prepoznavnosti?
Ker ni dovolj, da kupci poznajo samo ime (ali logotip) našega podjetja, temveč morajo vedeti, kako jim s svojimi izdelki in storitvami lahko pomagamo.
Številni ponudniki so prepričani, da so pri svojih kupcih dovolj prepoznavni, vendar v praksi to pogosto ne drži. Zato morajo pri prodaji vlagati več naporov, čeprav bi lahko boljše rezultate dosegli lažje in hitreje.
Če želite doseči ali izboljšati prepoznavnost za uspešno prodajo B2B doma in/ali v tujini, se nam pridružite na delavnici, ki bo v petek, 30.5.2025, od 9. do 13. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.
Izvedeli boste:
- Kako poslovni kupci v resnici kupujejo, kar si večina ponudnikov ne predstavlja?
- Kakšna je razlika med poslovno in strokovno prepoznavnostjo?
- Kako vzdržujemo prepoznavnost pri obstoječih kupcih, da nas pri svojih nakupih ne pozabijo?
- Kako najlažje dosežemo prepoznavnost pri novih kupcih?
- 10 učinkovitih načinov za prepoznavnosti doma in v tujini, ki so uporabni v vsakem podjetju.
- In še več praktičnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker so lastne izkušnje.
Delavnica je namenjena vsem, ki se ukvarjate s prodajo B2B ter želite doseči prepoznavnost za boljše rezultate pri obstoječih in novih kupcih.
Število udeležencev je zaradi načina dela omejeno, zato se je priporočljivo odločiti čim prej, vendar za zgodnje prijave in plačila do petka, 9.5.2025, vseeno velja 20% popust.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.