Pojdi na glavno vsebino

[Delavnica] Skrivnosti uspešne prodaje B2B za mala in srednje velika podjetja (MSP)

Prodaja poslovnim kupcem (B2B) v malih in srednje velikih podjetjih se precej razlikuje od prodaje v večjih družbah.

Čeprav se morda zdi manj zapletena, je v resnici pogosto bolj zahtevna.

Zakaj?

V MSP je prodaja običajno odvisna od direktorja ali lastnika podjetja, ki ima še vrsto drugih odgovornosti. Poleg prodaje se mora ukvarjati s financami, kadri, razvojem in izvajanjem naročil.

Pred leti me je na pogovor povabil direktor podjetja z dvajsetimi zaposlenimi, ki je svojo težavo opisal takole: »Dopoldne prodajam, popoldne izvajam naročila, ponoči razvijam naše izdelke. Že petnajst let nisem bil na dopustu in bom kmalu pregorel, zato potrebujem direktorja prodaje.«

Čeprav je odločitev za novega sodelavca načeloma pravilna, pogosto naletimo na novo težavo, imenovano prenos prodajnega znanja.

Novi sodelavci nimajo specifičnega znanja in izkušenj za takojšnjo prodajno uspešnost, direktor ali lastnik pa nima časa za njihovo uvajanje. Posledice so največkrat nezadovoljstvo na obeh straneh in pogosto konec sodelovanja.

Za rešitev imamo dve možnosti.

Prva je, da vodilni lahko izboljšajo prodajne veščine, s čimer zmanjšajo potreben čas za prodajo ali pa obdelajo več prodajnih priložnosti v istem času.

Novi ali obstoječi prodajni sodelavci pa lahko hitreje postanejo samostojni in uspešni, če pridobijo uporabno znanje o prodaji B2B.

Če želite izvedeti, kakšne so dobre prakse za uspešno prodajo v MSP, se nam pridružite na delavnici z naslovom »Skrivnosti uspešne prodaje B2B za mala in srednja podjetja«, ki jo bomo izvedli v petek, 27.9.2024, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Za več informacij in prijavo pa obiščite povezavo.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...