Pojdi na glavno vsebino

[Hibridno] Kako pridobimo kakovostne kandidate za zaposlitev in obdržimo ključne sodelavce

Ko sem se pred poletjem pogovarjal z več poslovnimi partnerji, je večina dejala, da nimajo težav s prodajo, temveč s kadri.

Številni imajo celo več naročil, kot so jih sposobni izvesti, zato hitijo in zamujajo, kar je seveda slabo za odnose s kupci.

Ker podobno velja za mnoga podjetja in so kadri očitno postali večja težava, kot so bili v preteklosti, jim bo zagotovo potrebno posvetiti več pozornosti.

Ko govorimo o tej temi, se srečujemo z dvema glavnima izzivoma.

Prvi je, kako obdržati ključne sodelavce, ki so za podjetje najbolj pomembni.

Drugi pa, kako najdemo kakovostne kandidate za zaposlitev, s katerimi čim bolj učinkovito nadomestimo odhode ali povečamo svoje zmogljivosti.

Vezano na kadre se v sodobnih podjetjih razvija tudi nova dejavnost, ki se imenuje kadrovski marketing (ang. HR Marketing).

V primerjavi z običajnim internim marketingom je namreč namenjen obema ključnima ciljema, pridobivanju kandidatov za zaposlitev in ohranjanju zvestobe ključnih sodelavcev.

Če vas zanimajo praktične izkušnje, kako najdemo kakovostne kandidate za zaposlitev in obdržimo ključne zaposlene, se nam pridružite hibridnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 25.7.2024, od 9. do 12:15 na lokaciji GZS v Ljubljani in preko Zoom.

Namenjeno je vodilnim, ki ste odgovorni za kadrovske politike, kadrovanje in ravnanje z zaposlenimi ter vse, ki se želite seznaniti s kadrovskim marketingom.

Izvedeli boste:

  • Katere so glavne spremembe in trendi na kadrovskem področju, ki jih moramo poznati?
  • Zakaj nas ključni zaposleni običajno zapustijo, razen zaradi boljše plače?
  • 10 pristopov za ravnanje z zaposlenimi, ki povečujejo njihovo zvestobo
  • Kje in kako lahko pridobimo kakovostne kandidate za zaposlitev?
  • Kako učinkovito uvajamo nove sodelavce, da niso zgrešena naložba?
  • Kaj je kadrovski marketing, zakaj je pomemben in kako ga uvedemo v prakso?
  • In še več uporabnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker gre za lastne izkušnje

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Število udeležencev v učilnici je omejeno, za sodelovanje na daljavo pa ni omejitev, vendar se izplača prijaviti čim prej, saj za zgodnje prijave in plačila do petka, 5.7.2024, velja 20% popust.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojeno izzivom, s katerimi se na kadrovskem področju srečujete v vašem podjetju, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...