Pojdi na glavno vsebino

Kako najlažje povečamo uspešnost prodaje B2B?

Če govorimo o uspešnosti prodaje B2B iz vidika vrednosti naročil, jo najlažje izboljšamo z višjimi cenami pri obstoječih in novih kupcih.

Zakaj to drži?

Ker bi bila naša prodaja lahko toliko večja, kolikor popustov priznamo kupcem pri svojih izdelkih, storitvah in rešitvah.

Seveda se jim ne moremo v celoti izogniti, marsikdaj pa jih lahko občutno zmanjšamo, če bolje razumemo kupce in poznamo pristope za prodajo po višjih cenah.

Pri čemer vedno ne gre samo za popuste, temveč tudi za prodajo v višjih cenovnih razredih in povišanje cen pri obstoječih kupcih.

Vse to in še dosti več bomo obravnavali na izobraževanju o uspešni prodaji B2B po višjih cenah, ki bo ta petek, 25.10.2024, od 9. do 13. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.

Namenjeno je vsem, ki se mučite z vprašanjem, zakaj vas kupci stalno stiskajo s cenami in kako se temu lahko izognemo, vendar sami ne najdete pravega odgovora.

Vse informacije in možnost še nekaj prijav so na tej povezavi.

Če mora pristope za prodajo po višjih cenah poznati več sodelavcev, pa lahko izobraževanje izvedemo tudi interno, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...