Kako po telefonu pridobivamo priložnosti za uspešno prodajo B2B?
Čeprav mnogi menijo, da je navezovanje stikov in pridobivanje prodajnih priložnosti po telefonu že preteklost, to ne drži.
Takšno prepričanje je predvsem posledica dejstva, da je večini telefonska komunikacija neprijetna, ker se bojijo neprijaznih sogovornikov in zavrnitev.
Vendar sam za svoje stranke največ povpraševanj še vedno pridobim po telefonu in s tem nimam nobenih travmatičnih izkušenj.
Kot vemo, je prodaja odnos med ljudmi.
V poslovnem okolju to med drugim pomeni, da razumemo, kaj sogovornike zanima in jih nagovorimo na primeren način, da so pripravljeni na izmenjavo informacij.
Šele takrat lahko namreč skupaj ugotovimo, če imajo potrebe, ki jih rešujejo naši izdelki in storitve ter jih zanimajo.
Preizkušenih pristopov, kako to dosežemo, je več, vendar vsi temeljijo na enakih pravilih, ki jih je priporočljivo znati uporabljati.
Telefonski raziskovalni stiki so namreč eden od redkih načinov za pridobivanje prodajnih priložnostih, ko odgovore kupcev izvemo takoj, v primerjavi z objavami, vabili na dogodke in podobnim, kjer čakamo na njihove odzive.
Če vas zanima, kako po telefonu pridobivamo priložnosti za uspešno prodajo B2B pri sedanjih in novih kupcih, se nam pridružite na izobraževanju, ki bo v petek, 29.11.2024, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.
Namenjeno je vodilnim, ki želite izboljšati rezultate svojih prodajnih sodelavcev in vsem, ki se s prodajo B2B ukvarjate samostojno.
Zaradi načina dela, ki vključuje izmenjavo izkušenj med udeleženci, je število mest omejeno, zato se je priporočljivo odločiti čim prej.
Polega tega za zgodnje prijave in plačila do petka, 15.11.2024, velja 10% popust.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.