Kako povečamo prodajo B2B v tujini preko zastopnikov in distributerjev?
Večkrat se pogovarjamo s podjetniki, ki želijo povečati prodajo B2B v tujini.
Čeprav imamo za prodajo na tujih trgih različne možnosti, se številni odločajo za sodelovanje z zastopniki in distributerji.
Prav tako mnogi so nad njimi razočarani, saj prodajni rezultati še zdaleč ne dosežejo obljub in pričakovanj.
To niti ni posebej presenetljivo, saj se sodelovanja mnogi lotevajo na napačen način.
Za povečanje prodaje B2B preko zastopnikov in distributerjev sta odločilna dva dejavnika.
Prvi je izbira prodajnih partnerjev. Pri tem sta ključni vprašanji, zakaj bi jih sodelovanje z nami zanimalo ter ali izpolnjujejo vsaj osnovne pogoje za uspešno prodajo naših izdelkov in storitev.
Drugi dejavnik pa so odnosi s prodajnimi partnerji. Pogosto jih namreč prepustimo same sebi in čakamo na rezultate, ki jih običajno ni.
Kajti podobno kot na domačem trgu moramo tudi prodajo v tujini učinkovito voditi.
Če vas zanima, kako izbiramo prodajne partnerje na tujih trgih in kako z njimi ravnamo za uspešno prodajo B2B, se nam pridružite na izobraževanju, ki bo v petek, 28.3.2025, od 9. do 13. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.
Namenjeno vsem, ki niste zadovoljni z rezultati sodelovanja z zastopniki ali distributerji ter če želite v tujini lažje pridobivati nove kupce ali povečati prodajo obstoječim.
Vse informacije pa so na tej povezavi.