Pojdi na glavno vsebino

Kako pridobimo in izkoristimo več povpraševanj za uspešno prodajo B2B?

Če imate povpraševanj dovolj in ste s prodajo zadovoljni, lahko današnjo vsebino mirno preskočite.

V mnogih podjetjih pa jih želijo pridobivati več in izboljšati prodajne rezultate.

Vendar povpraševanja niso dovolj, saj moramo znati med njimi prepoznati prodajne priložnosti ter jih izkoristiti in se s kupci dogovoriti za naročila.

Zakaj? Ker so nekatera povpraševanja vselej zgolj navidezna, ko kupci želijo samo naše ponudbe.

Prodajne priložnosti pa so resnične potrebe kupcev, zaradi katerih jih zanimajo naši izdelki in storitve ter so jih morda pripravljeni kupiti.

Pridobivamo jih lahko pri obstoječih in novih kupcih, pasivno in aktivno.

Pasivno pomeni čakanje, da nas kupci najdejo ali opazijo in nam posredujejo svoja povpraševanja, kar je pri prodaji B2B dokaj tvegan pristop.

Aktivno njihove potrebe po naših rešitvah odkrivamo sami, kar v današnjem času vse bolj potrebujejo tudi poznane blagovne znamke.

Kot rečeno, moramo znati prodajne priložnosti izkoristiti, za kar prav tako poznamo preizkušeno učinkovite pristope, ki naj bi jih obvladal vsak prodajni profesionalec.

Če vas torej zanima, kako pridobimo in izkoristimo več povpraševanj za uspešno prodajo B2B, na domačem in tujih trgih, se nam pridružite na izobraževanju, ki bo v petek, 29.11.2024, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Izvedeli boste:

  • Katera sta glavna razloga, zaradi katerih poslovni kupci sploh kupujejo in katera področja jih najbolj zanimajo?
  • 10 načinov za pridobivanje povpraševanj v vsakem podjetju in kako delujejo.
  • Zakaj moramo biti prodajno aktivni tudi pri svojih sedanjih kupcih?
  • Kako med povpraševanji prepoznamo prodajne priložnosti?
  • Kako najdemo prodajne priložnosti pri kupcih, ki sodelujejo s konkurenco?
  • Kako ugotovimo, kaj so kupci pripravljeni kupiti in za kakšno ceno?
  • Kako učinkovito spremljamo izdane ponudbe in pridobivamo naročila?
  • In še več, kar ne boste izvedeli nikjer drugje, ker so lastne izkušnje.

Izobraževanje je namenjeno vodilnim, ki želite izboljšati rezultate svojih prodajnih sodelavcev in vsem, ki se s prodajo B2B ukvarjate samostojno.

Zaradi načina dela, ki vključuje izmenjavo izkušenj med udeleženci, je število mest omejeno, zato se je priporočljivo odločiti čim prej.

Poleg tega za zgodnje prijave in plačila do petka, 8.11.2024, velja 20% popust.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...