Pojdi na glavno vsebino

[Test] Ali ste zares prva izbira obstoječih in novih kupcev pri prodaji B2B?

V mnogih podjetjih so prepričani, da so dovolj prepoznavni pri obstoječih in novih kupcih za uspešno prodajo B2B.

Vendar v praksi to pogosto ne drži.

Če želite preveriti, ali izpolnjujete vsaj osnovne pogoje, da ste prva izbira kupcev, iskreno odgovorite na naslednja vprašanja z DA ali NE:

  1. Ali je spletna stran (in morda LinkedIn) edini način za informiranje kupcev o vaših izdelkih in storitvah?
  2. Ali vas obstoječi in novi kupci redko kontaktirajo sami, zato se morate stalno truditi za pridobivanje povpraševanj?
  3. Ali se pri prodaji ukvarjate predvsem z iskanjem novih kupcev in pustite, da vas obstoječi kontaktirajo sami?
  4. Ali v prodajnih sporočilih poudarjate zlasti lastnosti in prednosti svojih izdelkov in storitev?
  5. Ali se večkrat dogaja, da kupci ne vedo, s čim se ukvarjate in kako jim lahko pomagate izboljšati poslovanje?
  6. Ali pri povpraševanjih pogosto ugotovite, da so kupci že v stikih z drugimi ponudniki?
  7. Ali se pri vaših ponudbah kupci pogosto odločajo predvsem na podlagi cene?
  8. Ali pri oddaji ponudb večkrat ugotovite, da imajo kupci že izbranega drugega ponudnika?
  9. Ali kupci nemalokrat izberejo konkurenčnega ponudnika, čeprav imate boljše rešitve?
  10. Ali se zavedate, da potrebujete boljšo prepoznavnost pri obstoječih in novih kupcih, s katero boste lažje dosegali svoje prodajne cilje?

Kako si razlagamo rezultat? 

Preštejte, kolikokrat ste odgovorili z DA:

  • 0–2 DA: Izpolnjujete osnovne pogoje, da vas kupci prepoznavajo kot prvo izbiro, vendar lahko pristope še izboljšate.
  • ⚠️ 3–6 DA: Imate precej možnosti imate za izboljšave, ki lahko pomembno vplivajo na uspešnost prodaje.
  • 7 ali več DA: Veliko prodajnih priložnosti verjetno izgubljate, še preden pride do stikov s kupci. Zato potrebujete pristop, s katerim boste sistematično gradili in ohranjali prepoznavnost in zaupanje svojih kupcev.

Če ste več kot dvakrat odgovorili z DA, se nam pridružite na delavnici, ki bo v petek, 30.5.2025, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Izvedeli boste:

  • kako zanesljivo povečamo prepoznavnost pri obstoječih in novih kupcih,
  • kako vzpostavimo zaupanje kupcev že pred prvim stikom,
  • kako vplivamo na odločitve kupcev še preden želijo ponudbo,
  • kako dosežemo boljše prodajne rezultate brez zniževanja cen,
  • in še dosti več.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...