[Test] Ali ste zares prva izbira obstoječih in novih kupcev pri prodaji B2B?
V mnogih podjetjih so prepričani, da so dovolj prepoznavni pri obstoječih in novih kupcih za uspešno prodajo B2B.
Vendar v praksi to pogosto ne drži.
Če želite preveriti, ali izpolnjujete vsaj osnovne pogoje, da ste prva izbira kupcev, iskreno odgovorite na naslednja vprašanja z DA ali NE:
- Ali je spletna stran (in morda LinkedIn) edini način za informiranje kupcev o vaših izdelkih in storitvah?
- Ali vas obstoječi in novi kupci redko kontaktirajo sami, zato se morate stalno truditi za pridobivanje povpraševanj?
- Ali se pri prodaji ukvarjate predvsem z iskanjem novih kupcev in pustite, da vas obstoječi kontaktirajo sami?
- Ali v prodajnih sporočilih poudarjate zlasti lastnosti in prednosti svojih izdelkov in storitev?
- Ali se večkrat dogaja, da kupci ne vedo, s čim se ukvarjate in kako jim lahko pomagate izboljšati poslovanje?
- Ali pri povpraševanjih pogosto ugotovite, da so kupci že v stikih z drugimi ponudniki?
- Ali se pri vaših ponudbah kupci pogosto odločajo predvsem na podlagi cene?
- Ali pri oddaji ponudb večkrat ugotovite, da imajo kupci že izbranega drugega ponudnika?
- Ali kupci nemalokrat izberejo konkurenčnega ponudnika, čeprav imate boljše rešitve?
- Ali se zavedate, da potrebujete boljšo prepoznavnost pri obstoječih in novih kupcih, s katero boste lažje dosegali svoje prodajne cilje?
Kako si razlagamo rezultat?
Preštejte, kolikokrat ste odgovorili z DA:
- ✅ 0–2 DA: Izpolnjujete osnovne pogoje, da vas kupci prepoznavajo kot prvo izbiro, vendar lahko pristope še izboljšate.
- ⚠️ 3–6 DA: Imate precej možnosti imate za izboljšave, ki lahko pomembno vplivajo na uspešnost prodaje.
- ❌ 7 ali več DA: Veliko prodajnih priložnosti verjetno izgubljate, še preden pride do stikov s kupci. Zato potrebujete pristop, s katerim boste sistematično gradili in ohranjali prepoznavnost in zaupanje svojih kupcev.
Če ste več kot dvakrat odgovorili z DA, se nam pridružite na delavnici, ki bo v petek, 30.5.2025, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.
Izvedeli boste:
- kako zanesljivo povečamo prepoznavnost pri obstoječih in novih kupcih,
- kako vzpostavimo zaupanje kupcev že pred prvim stikom,
- kako vplivamo na odločitve kupcev še preden želijo ponudbo,
- kako dosežemo boljše prodajne rezultate brez zniževanja cen,
- in še dosti več.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.