Vodenje in prodaja B2B: Zadovoljni kupci in zaposleni kot pogoj za uspešno podjetje
Za dolgoročno uspešno podjetje potrebujemo zadovoljne in zveste poslovne kupce, ki pri nas kupujejo vedno znova in o nas širijo dober glas od ust do ust. Pogoj za zadovoljne kupce pa so zadovoljni zaposleni, ki izpolnjujejo njihova pričakovanja. Kot vemo, sta zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih odvisni zlasti od njihovih vodij. Zato sta ključna dejavnika za uspešnost prodaje in celotnega podjetja učinkovitost vodij in vodenja nasploh.
Če želite izvedeti, kako dosežemo zadovoljne poslovne kupce in zaposlene, ki nam zagotavljajo učinkovito prodajo in dolgoročno uspešno podjetje, se nama pridružite na brezplačnem seminarju, ki bo v petek, 14. oktobra 2016, od 9. do 12:30 ure, v Poslovno konferenčnem centru GZS v Ljubljani.
Z vami bova Boris Krkoč in Jure Habbe, ki bova predstavila naslednje vsebine:
9:00 - 10:30: Boris Krkoč
- Vodja kot motivator in coach – 4 ključni motivatorji zaposlenih
- Razlika med gasilcem, mamo in odličnim vodjem – 6 pasti vodenja
- Zlata pravila komunikacije, ki podpirajo orodja vodenja
- 8 orodij, s pomočjo katerih dosežemo odličnost v vodenju
10:30 – 11:00: Odmor
11:00 – 12:30: Jure Habbe
- Kaj je resnično zadovoljstvo kupcev in kako ga dosežemo
- 3 ključna vprašanja za ugotavljanja zadovoljstva kupcev
- 10 strategij za ohranjanje dolgoročnih odnosov in zvestobe kupcev, da pri nas kupujejo vedno znova
- Pomen povezanosti v podjetju za zadovoljne kupce in zaposlene ter uspešno prodajo in podjetje
Vsak udeleženec nama lahko posreduje tudi tri vprašanja s posameznega področja, katerim bova prilagodila vsebino, da boste zagotovo izvedeli odgovore, ki vas najbolj zanimajo.
Če se želite z obravnavanimi vsebinami seznaniti vnaprej, da jih boste lažje povezali s svojo dejavnostjo in vprašanji, si preberite intervju z Borisom Krkočem ali priročnik Skrivnosti uspešne prodaje.
Ker si nihče ne želi, da bi bilo prostora premalo, ali da bi bil napol prazen, vas prosim, da svojo udeležbo čimprej potrdite na tej povezavi.