Pojdi na glavno vsebino

WEBINAR: KAKO PRIDOBIMO STIKE Z NOVIMI KUPCI ZA USPEŠNO PRODAJO B2B

Sedem preizkušenih načinov za pridobivanje prodajnih stikov s poslovnimi kupci, klasifikacija prodajnih priložnosti in vzdrževanje odnosov s ciljnimi kupci za uspešno prodajo B2B

Komu je webinar namenjen?

  • Vodilnim in vsem drugim, ki se ukvarjate s prodajo B2B, in želite pridobiti več prodajnih stikov z novimi poslovnimi kupci

Vsebina:

  • Sedem ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B, ki vplivajo na navezovanje stikov
  • Kako izberemo ciljne kupce, ki jim želimo ponuditi svoje rešitve
  • Kako poiščemo kontaktne osebe pri ciljnih kupcih
  • Kako izdelamo prodajni nagovor, ki vzbudi zanimanje za komunikacijo
  • Sedem učinkovitih načinov za prodajne stike s ciljnimi kupci 
  • Kako klasificiramo prodajne stike in med njimi najdemo prodajne priložnosti
  • Kako učinkovito vzdržujemo stike s ciljnimi kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima
  • In še več praktičnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje

Kdaj in kje:

  • četrtek, 11.3.2021, od 9. do 11.30 ure v okolju Zoom

Cena in popusti:

Cena izobraževanja je 199,00 € + DDV. 

  • Za naročnike spletne revije PROPRO in člane TZS velja 20% popust.
  • Za več udeležencev iz istega podjetja je možen popust po dogovoru.

Interna izvedba:

Za več udeležencev je možna tudi izvedba v obliki internega izobraževanja in prilagojena dejavnosti naročnika, kar lahko sporočite tukaj.

Dodatne informacije:

Za dodatne informacije lahko pokličete na številko 041 917 059 ali pišete tukaj.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
WEBINAR: KAKO PRIDOBIMO STIKE Z NOVIMI KUPCI ZA USPEŠNO PRODAJO B2B

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...