Pojdi na glavno vsebino

DELAVNICA: KAKO PRIDOBIVAMO POSLOVNE KUPCE Z LINKEDINOM

Praktični nasveti za vse, ki želite pridobivati poslovne kupce doma in v tujini z Linkedinom

Vsebina:

  • 10 zlatih pravil, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B.
  • Kaj moramo vedeti o pridobivanju kupcev, kar večina počne narobe?
  • Kako izdelamo prodajno učinkovit osebni Linkedin profil?
  • 15 vprašanj za samooceno in preproste izboljšave osebnega profila.
  • Premium račun: da ali ne in zakaj?
  • Štirje načini za pridobivanje kupcev preko Linkedina in kako delujejo.
  • 5 preizkušenih nagovorov za povezovanje s ciljnimi kupci.
  • Kaj moramo vedeti o objavah na Linkedinu?
  • Kaj je Linkedin skupnost in kako jo uporabimo pri prodaji B2B?
  • Kdo so Linkedin Ambasadorji in kakšna je njihova vloga?
  • Kako izdelamo strategijo za sistematično pridobivanje kupcev na Linkedinu, ki zanesljivo deluje?
  • Kako določimo kazalnike uspešnosti (KPI) uporabe Linkedina?
  • 5 pogostih napak na Linkedinu in kako se jim izognemo.
  • Prikaz resničnih primerov uspešne komunikacije na Linkedinu.
  • Izmenjava izkušenj med udeleženci.
  • In še več praktičnih nasvetov o preprosti uporabi Linkedina za pridobivanje novih kupcev, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Kdaj in kje:

  • v četrtek, 19.12.2019, od 9. do 14. ure, na lokaciji Doma gospodarstva (GZS) v Ljubljani

Cena:

  • cena izobraževanja je 249,00 evrov + DDV na udeleženca
  • za naročnike revije PROPRO velja 20% popust
  • za več udeležencev iz podjeta je možen popust po dogovoru
  • popusti se ne seštevajo

Kaj:

  • pisno gradivo v obliki skripte
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo
  • pogostitev s pijačo, prigrizkom in malico
  • brezplačno parkiranje
  • svetovanje na daljavo v roku 15 dni po končanem izobraževanju

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na delavnico:
DELAVNICA: KAKO PRIDOBIVAMO POSLOVNE KUPCE Z LINKEDINOM

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...