WEBINAR: KAKO PRIDOBIMO STIKE Z NOVIMI KUPCI ZA USPEŠNO PRODAJO B2B

Sedem preizkušenih načinov za pridobivanje prodajnih stikov s poslovnimi kupci, klasifikacija prodajnih priložnosti in vzdrževanje odnosov s ciljnimi kupci za uspešno prodajo B2B
Komu je webinar namenjen?
-
Vodilnim in vsem drugim, ki se ukvarjate s prodajo B2B, in želite pridobiti več prodajnih stikov z novimi poslovnimi kupci
Vsebina:
- Sedem ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B, ki vplivajo na navezovanje stikov
- Kako izberemo ciljne kupce, ki jim želimo ponuditi svoje rešitve
- Kako poiščemo kontaktne osebe pri ciljnih kupcih
- Kako izdelamo prodajni nagovor, ki vzbudi zanimanje za komunikacijo
- Sedem učinkovitih načinov za prodajne stike s ciljnimi kupci
- Kako klasificiramo prodajne stike in med njimi najdemo prodajne priložnosti
- Kako učinkovito vzdržujemo stike s ciljnimi kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima
- In še več praktičnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje
Kdaj in kje:
- četrtek, 11.3.2021, od 9. do 11.30 ure v okolju Zoom
Cena in popusti:
Cena izobraževanja je 199,00 € + DDV.
- Za naročnike spletne revije PROPRO in člane TZS velja 20% popust.
- Za več udeležencev iz istega podjetja je možen popust po dogovoru.
Interna izvedba:
Za več udeležencev je možna tudi izvedba v obliki internega izobraževanja in prilagojena dejavnosti naročnika, kar lahko sporočite tukaj.
Dodatne informacije:
Za dodatne informacije lahko pokličete na številko 041 917 059 ali pišete tukaj.
Predavatelj
Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo
S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.
Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.
Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.
Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.
Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.