Pojdi na glavno vsebino

JESENSKA ONLINE AKADEMIJA PRODAJE B2B ZA SKRBNIKE KLJUČNIH KUPCEV (KAM)

Hiter in učinkovit način, da spoznate vse bistveno, kar moramo vedeti za uspešno sodelovanje in povečanje prodaje ključnim kupcem

Kaj lahko pričakujete?

  • pridobitev, osvežitev in/ali poglobitev znanja za ravnanje s ključnimi kupci
  • orodja in pristope za učinkovito sodelovanje s ključnimi kupci, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje
  • izmenjavo izkušenj med udeleženci

Komu je namenjena?

  • vsem, ki želite okrepiti odnose in pridobiti več naročil ključnih kupcev
  • izkušenim skrbnikom ključnih kupcev, ki vas zanimajo sistematični pristopi za širjenje sodelovanja s ključnimi kupci in izboljšanje osebne uspešnosti
  • začetnikom, ki potrebujete temeljno znanje za ravnanje s ključnimi kupci

Termini in vsebina:

Sreda, 4. november: Kaj mora o prodaji B2B vedeti skrbnik ključnih kupcev 

  • Razumevanje in psihologija poslovnih kupcev; sedem ključnih dejavnikov za uspešno prodajo poslovnim kupcem
  • Pridobivanje prodajnih priložnosti (Lead Generation); kdo so najboljše prodajne priložnosti, aktivni in pasivni pristopi ter sistematično pridobivanje in klasifikacija prodajnih priložnosti
  • Osebni odnosi in sodelovanje s kupci; dva temeljna prodajna pristopa, tehnika pogovorov s kupci v štirih korakih, spremljanje ponudb in zaključevanje prodaje
  • Dolgoročno sodelovanje s poslovnimi kupci; ključni pogoji za dolgoročno sodelovanje, načini za širjenje sodelovanja s stalnimi kupci, pomen povezanosti v podjetju za uspešnost prodaje

Sreda, 11. november: Krepitev odnosov in ohranjanje zvestobe ključnih kupcev

  • Vrste poslovnih kupcev in kriteriji za določitev ključnih kupcev
  • Vloga in naloge skrbnika ključnih kupcev
  • Ugotavljanje in izpolnjevanje zadovoljstva in pričakovanj ključnih kupcev (VOC)
  • Zakaj nas ključni kupci zapustijo ali nam jih prevzame konkurenca in kako to preprečimo
  • Kako učinkovito rešujemo reklamacije kupcev in druge neskladnosti ter jih spremenimo v priložnosti za prodajo

Sreda 18. november:   Širjenje sodelovanja in povečanje prodaje ključnim kupcem 

  • Glavni pogoji za širjenje sodelovanja s ključnimi kupci
  • 7 načinov za širjenje sodelovanja s ključnimi kupci in kako jih uporabimo
  • Sistematični pristop za iskanje prodajnih priložnosti pri ključnih kupcih
  • Pomen in način izobraževalnega trženja pri sodelovanju s ključnimi kupci
  • Kazalniki uspešnosti pri sodelovanju s ključnimi kupci (KPI)

Sreda, 25. november: Upravljanje časa in osebne uspešnosti pri ravnanju s ključnimi kupci

  • Pogosti kradljivci časa in kako se jih znebimo
  • Določanje prednostnih nalog pri ravnanju s ključnimi kupci
  • Standardizacija procesov pri ravnanju s ključnimi kupci
  • NOVO: Edinstven sistem za povečanje osebne učinkovitosti in povečanje prodaje ključnim kupcem

Način dela:

Jesenska akademija prodaje B2B za skrbnike ključnih kupcev bo potekala od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom.

Program vključuje teoretični in praktični del, pri katerem se udeleženci ukvarjajo z vajami iz lastne dejavnosti in izmenjujejo izkušnje.

Zaradi načina dela je število udeležencev omejeno.

Udeležba vključuje:

  • 10 ur predavanj in praktičnih vaj
  • gradivo (pdf), ki ga udeleženci prejmejo po elektronski pošti
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo, ki ga udeleženci prejmejo po pošti
  • trimesečni neomejen dostop do spletne revije PROPRO
  • prodajno svetovanje na daljavo v času trajanja in 10 dni po končanem izobraževanju

Cena in popusti:

Cena jesenske akademije prodaje B2B za skrbnike ključnih kupcev je 450,00 € + DDV. 

Za prijave in plačila do 30.10.2020 velja 5% popust, za naročnike spletne revije PROPRO 20% popust, za več udeležencev iz istega podjetja pa je možen popust po dogovoru.

Interna izvedba:

Za več udeležencev je možna tudi izvedba v obliki internega izobraževanja in prilagojena dejavnosti naročnika, kar lahko sporočite tukaj.

Dodatne informacije:

Za dodatne informacije lahko pokličete na številko 041 917 059 ali pišete tukaj.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
JESENSKA ONLINE AKADEMIJA PRODAJE B2B ZA SKRBNIKE KLJUČNIH KUPCEV (KAM)

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...