Pojdi na glavno vsebino

NOVO: POLETNA ONLINE ŠOLA ZA USPEŠNO PRODAJO B2B

Hiter in učinkovit način, da spoznate vse bistveno, kar moramo vedeti za izboljšanje in povečanje prodaje B2B

Kaj lahko pričakujete:

  • pridobitev, osvežitev in/ali poglobitev prodajnega znanja
  • izdelavo akcijskega načrta za prodajo svojim obstoječim in novim kupcem
  • izmenjavo izkušenj med udeleženci

Komu je namenjena:

  • vsem, ki želite izboljšati prodajno uspešnost
  • izkušenim, ki želite pridobiti nove ideje za uspešno prodajo današnjim poslovnim kupcem
  • začetnikom, ker se prodaje B2B nimajo kje naučiti, saj zanjo ne obstaja noben izobraževalni program

Termini in vsebina:

Sreda, 5. avgust:     Psihologija poslovnih kupcev

  • Prodaja B2B kot odnos med ljudmi, pet glavnih sprememb poslovnega okolja in kupcev, 10 razlik med prodajo potrošnikom (B2C) in poslovnim kupcem (B2B)
  • Ključni psihološki dejavniki pri prodaji B2B; kaj, zakaj, kako in kdaj kupujejo, kdo odloča o nakupih in kdo o izbiri ponudnikov, zakaj poslovni kupci izberejo najcenejšega ponudnika in zakaj se ne odločijo za nakup
  • Kako se potrebe kupcev spreminjajo s časom in zakaj je to pomembno
  • Kaj je v resnici profesionalna prodaja B2B
  • Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci

Sreda, 12. avgust:  Pridobivanje prodajnih priložnosti (Lead Generation) 

  • Razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi; kdo so naše najboljše prodajne priložnosti in zakaj
  • Pasivni in aktivni pristopi ter orodja za iskanje prodajnih priložnosti; kako najdemo prodajne priložnosti na daljavo
  • 5-delni pristop za aktivno in sistematično pridobivanje prodajnih priložnosti
  • Raziskovalni stiki in klasifikacija ciljnih kupcev; kako ravnamo s posameznimi skupinami
  • Kako vzdržujemo stike s kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima, in razvijamo njihove potrebe po naših izdelkih in storitvah
  • Vloga digitalnega marketinga v današnji prodaji B2B
  • Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) marketinških dejavnosti
  • Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci 

Sreda 19. avgust:   Prodajni pristopi za uspešno prodajo B2B 

  • Ključne razlike med izdelčno prodajo in prodajo rešitev
  • Pet ključnih dejavnikov formule za uspešno prodajo B2B
  • Različni tipi sogovornikov in kako ravnamo pri pogovorih z več udeleženci nakupov
  • Tehnika prodaje B2B v štirih korakih; kako se pogovarjamo s sodobnimi kupci in zakaj, kako pridobimo zaupanje kupcev ter kako ugotovimo, kaj in po kakšni ceni so pripravljeni kupiti
  • Pet vprašanj za uspešno zaključevanje prodaje ter kako ravnamo, kadar smo in če nismo izbrani ponudnik
  • Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) prodajnih dejavnosti
  • Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci 

Sreda, 26. avgust: Dolgoročno sodelovanje s poslovnimi kupci 

  • Pomen dolgoročnih odnosov s poslovnimi kupci; zakaj najlažje prodajamo obstoječim kupcem in kaj je ključni pogoj za dolgoročno sodelovanje s kupci
  • Kaj je zadovoljstvo kupcev in kako ga dosežemo; definicija in ugotavljanje zadovoljstva kupcev s tremi vprašanji
  • Kako ohranjamo in širimo sodelovanje z obstoječimi kupci; kaj je matrika pokritosti kupca in 10 načinov za povečanje prodaje obstoječim kupcem
  • Pomen povezanosti v podjetju za uspešno prodajo; kaj morajo o poslovnih kupcih vedeti vsi zaposleni in zakaj
  • Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) sodelovanja s stalnimi kupci
  • Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci

Način dela:

  • Poletna šola B2B bo potekala ob sredah od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom.  
  • Program vključuje teoretični in praktični del, pri katerem se udeleženci ukvarjajo z vajami iz svoje dejavnosti in izmenjajo prodajne izkušnje.
  • Zaradi individualnega načina dela je število udeležencev omejeno.

Udeležba vključuje:

  • 10 efektivnih ur predavanj in praktičnih vaj
  • gradivo (pdf), ki ga udeleženci prejmejo po elektronski pošti
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo, ki ga udeleženci prejmejo po pošti
  • trimesečni neomejen dostop do spletne revije PROPRO
  • potrdilo o udeležbi (pdf)
  • prodajno svetovanje na daljavo v času trajanja in 10 dni po končanem izobraževanju

Cena in popusti:

  • Cena poletne šole za uspešno prodajo B2B je 450,00 € + DDV.
  • Za naročnike spletne revije PROPRO velja 20% popust, za več udeležencev iz istega podjetja pa je možen popust po dogovoru.

Dodatne informacije:

Za dodatne informacije lahko pokličete na številko 041 917 059 ali pišete tukaj.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
NOVO: POLETNA ONLINE ŠOLA ZA USPEŠNO PRODAJO B2B

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...