Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Kako se pri prodaji B2B uspešno razlikujemo od konkurence?

Ali v pogovorih s kupci morda opažate, da se jim vsi ponudniki na vašem področju zdijo enaki, zato o nakupih pogosto odločajo predvsem na podlagi cen? 

Čeprav veste, da imate boljše izdelke in storitve, znanje in izkušnje, reference in podobno ter ste nasploh (naj)boljša možna izbira.

Vendar za to nima smisla kriviti kupcev, temveč se moramo za razlikovanje od drugih ponudnikov potruditi sami. 

Pri čemer obstaja dejansko en sam zares učinkovit način, s katerim lahko to dosežemo.

Nadaljuj z branjem

Sedem pogostih napak pri prodaji B2B, ki se jih običajno niti ne zavedamo

Za izboljšanje osebne in ekipne uspešnosti pri prodaji B2B največkrat niso potrebne transformacije, avtomatizacije, digitalizacije, posebni triki in podobno.

Dovolj je, če odpravimo nekatere pogoste napake, zaradi katerih po nepotrebnem porabljamo čas in zapravljamo prodajne priložnosti.

Kajti pri prodaji je časa vedno premalo in tudi prodajne priložnosti so omejene.

Nadaljuj z branjem

Zakaj nas ključni kupci običajno zapustijo in kako lahko to preprečimo?

Pred časom sem se pogovarjal z direktorjem znanega slovenskega podjetja, ki je bil zelo slabe volje.

Izgubili so namreč enega od svojih ključnih kupcev in s tem precej odstotkov letnih prihodkov.

Vendar glavni razlog za slabo voljo ni bil, da jih je kupec zapustil, temveč zakaj se je to zgodilo, saj bi izgubo lahko preprečili.

Nadaljuj z branjem

Ali želite svojim ključnim kupcem prodati več, vendar ne veste, kako bi to dosegli?

Dejstvo je, da je prodaja ključnim in obstoječim kupcem nasploh lažja in hitrejša, ker nas že poznajo in nam zaupajo.

Seveda pod pogojem, da so z našim sodelovanjem zadovoljni, sicer moramo najprej poskrbeti za to zadevo.

Prav tako pa tudi velja, da imamo pri ključnih kupcih pogosto neizkoriščen prodajni potencial.

Nadaljuj z branjem

[V živo] Kaj moramo vedeti za uspešno ravnanje s ključnimi kupci (KAM) pri prodaji B2B

V vsakem podjetju imamo kupce, s katerimi ustvarimo večino svojih prihodkov, in so naši ključni kupci.

Ker smo od njih najbolj poslovno odvisni, je pomembno, da jih obdržimo in prodajo pri njih še povečamo.

Temu so namenjene veščine in pristopi za ravnanje s ključnimi kupci (ang. Key Account Management – KAM), ki se razlikujejo od običajnih sposobnosti za uspešno prodajo.

Nadaljuj z branjem

Kako na sestankih komuniciramo s kupci, da pridobimo njihovo zaupanje za uspešno prodajo B2B?

Ali ste kdaj pomislili, da se kupci o pripravljenosti za sodelovanje z nami in našim podjetjem odločijo že na prvem sestanku?

To sicer še ne pomeni, da bodo izdelke in storitve zares kupili, kar je odvisno od več dejavnikov.

Zato ni vseeno, kako s kupci komuniciramo, da pridobimo njihovo zaupanje in imamo največ možnosti za uspešno prodajo B2B.

Nadaljuj z branjem

Kako se učinkovito razlikujemo od konkurence pri prodaji B2B?

To vprašanje sem na prodajnih izobraževanjih doslej zastavil že neštetokrat in odgovori so že deset let enaki.

Večina še vedno govori o kakovosti svojih izdelkov in storitev, strokovnosti, odzivnosti, referencah in podobnem, kar je vse napačno.

Zakaj?

Nadaljuj z branjem

Prodajni pristop, s katerim boste prepričali večino kupcev pri prodaji B2B

Ali ste morda opazili, da večina člankov in drugih vsebin govori o raznih marketinških prijemih in kako se s poslovnimi kupci dogovorimo za sestanke?

Dokaj malo pa jih obravnava, kako se na sestankih pogovarjamo z obstoječimi in novimi kupci, da uspešno pridobimo njihova naročila.

Čeprav se prava prodaja takrat dejansko šele začne.

Nadaljuj z branjem

Kako poslovnim kupcem prodajamo resnično vrednost svojih izdelkov in storitev?

Ali bi vložili tisoč evrov, če bi bili prepričani, da boste imeli od tega deset ali sto tisoč evrov koristi?

Najbrž bi.

Zelo podobno velja pri prodaji B2B, saj v poslovnem okolju izdelkov in storitev ne kupujejo zaradi lastnosti, temveč zaradi koristi za njihovo poslovanje.

Nadaljuj z branjem

Ali izdelate veliko ponudb, vendar pridobite (pre)malo naročil pri prodaji B2B?

To je eno do najbolj pogostih vprašanj pri internih in skupinskih izobraževanjih, ki lahko občutno vpliva na uspešnost prodaje B2B.

Kajti nepoznavanja odgovorov, zakaj se to dogaja, nam povzroča dvojno škodo.

Za pripravo številnih ponudb namreč porabimo precej časa, zaradi česar nam ga lahko zmanjkuje za ukvarjanje s kupci, ki so naše izdelke in storitve dejansko pripravljeni kupiti.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...