Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.
Kako povečamo prodajo B2B v tujini preko zastopnikov in distributerjev?
Večkrat se pogovarjamo s podjetniki, ki želijo povečati prodajo B2B v tujini.
Čeprav imamo za prodajo na tujih trgih različne možnosti, se številni odločajo za sodelovanje z zastopniki in distributerji.
Prav tako mnogi so nad njimi razočarani, saj prodajni rezultati še zdaleč ne dosežejo obljub in pričakovanj.
[Delavnica] Kako pridobimo več kupcev in povečamo prodajo B2B v tujini
Ali želite uspešno prodajo B2B v tujini, vendar ne veste, kje začeti ali kako izboljšati rezultate?
Mnogi ponudniki bi širili prodajo na tuje trge, vendar kmalu ugotovijo, da to ni tako preprosto kot so si morda predstavljali.
Prodaja v tujini zahteva drugačne pristope, kot smo jih vajeni doma, ustrezno strategijo in poznavanje nekaterih ključnih zakonitosti.
3 najhitrejši načini za povečanje prodaje B2B
Kaj je ključna ovira za uspešnost prodaje B2B? Odgovor vas bo najbrž presenetil.
Ko govorimo o uspešnosti prodaje v poslovnem okolju, večina najprej pomisli na konkurenco, cene, prodajne sposobnosti in podobne dejavnike.
Vendar, čeprav imajo pomembno vlogo, to niso glavni razlogi, zakaj številne prodajne priložnosti ostanejo neizkoriščene.
Že pred več kot desetletjem smo namreč pri prodaji opazili zanimiv trend, ki pa si ga takrat nismo znali pravilno razložiti.
Kako je žena moža prepričala, da ji kupi avto in kaj se iz tega lahko naučimo?
Kot smo omenili že v prejšnjem prispevku, tudi poslovni kupci sprejemajo odločitve pod vplivom psiholoških dejavnikov.
Čeprav kupujejo v imenu in za korist svojih organizacij, imajo pri tem osebne interese, spodbude in preference, ki prav tako vplivajo na njihovo ravnanje.
Za lažjo razlago to ponazorimo s preprostim, a nazornim primerom iz vsakdanjega življenja.
Kako lahko strategijo Big Maca uporabimo za uspešno prodajo B2B po višjih cenah?
Čeprav je prodaja B2B pogosto analitična in racionalna, tudi poslovni kupci sprejemajo odločitve pod vplivom psiholoških dejavnikov.
Tako lahko že majhna sprememba pri predstavitvi cen spremeni način dojemanja naših izdelkov in storitev ter izboljša uspešnost prodaje.
Zato razmislite in preverite, če opisana strategija deluje tudi v vašem podjetju.
Kako najhitreje izboljšamo svoje znanje za uspešno prodajo B2B?
Za uspešne prodajne rezultate potrebujemo dve vrsti znanja.
Tehnično, kar pomeni poznavanje izdelkov in storitev, ki mu večina posveča največ pozornosti, in prodajno, ki je ključno, vendar običajno dokaj zanemarjeno.
Pri pridobivanju prodajnega znanja imamo ponovno dve možnosti.
Kako zgradimo zaupanje, ponudimo rešitve in uspešno zaključimo prodajo B2B?
Zadnjič smo omenili izziv, kako najdemo stike in priložnosti za uspešno prodajo B2B.
Vendar zgolj odkrivanje kupcev, ki jih naši izdelki in storitve zanimajo, ni dovolj, temveč se moramo znati z njimi tudi pogovarjati in se dogovoriti za sodelovanje.
In temu je namenjena učinkovita prodajna komunikacija.
Kako najlažje najdemo nove stike in priložnosti za uspešno prodajo B2B?
Pri izobraževanjih pogosto sodelujem z začetniki in vedno znova ugotavljam, da si niti ne predstavljajo, kako prodaja B2B v resnici deluje.
Ker se v podjetjih s trenutnimi strankami običajno ukvarjajo drugi, je ena njihovih prvih nalog iskanje novih kupcev, kar pa je precej zahtevno.
Pri tem namreč ni dovolj zgolj zagnanost in zdrava kmečka pamet, temveč je potrebno tudi prodajno znanje.
[Izobraževanje] Kaj morajo vedeti začetniki (in manj izkušeni) za uspešno prodajo B2B
Novo poslovno leto je prelomnica, ko se nam pridružijo novi sodelavci, med katerimi so tudi začetniki v prodaji.
In začetki so vedno izziv, še posebej uvajanje v prodajo B2B.
Odnosi v poslovnem okolju se namreč razlikujejo od vsakdanjih, ki smo jih vajeni kot potrošniki. Vendar se novinci v prodajo kljub temu pogosto podajajo brez osnovnega znanja, ki je ključno za uspešne rezultate.