Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Vabilo: Kaj moramo vedeti o ravnanju s ključnimi kupci (KAM) v industrijskih podjetjih

Številni ponudniki na področju B2B pravijo, da so zanje vsi kupci enako pomembni, kar je sicer lepo, vendar za prodajno in poslovno uspešnost ni priporočljivo.

Kajti v večini podjetij vsaj 80 odstotkov prihodkov običajno ustvarimo s približno 20 odstotki stalnih kupcev, ki so naši ključni kupci.

Vendar prihodki niso edino merilo, zato je pomembno, da ključne kupce znamo prepoznati in z njimi ohranjati dobre dolgoročne odnose.

Nadaljuj z branjem

7 načinov za povečanje prodaje B2B pri obstoječih kupcih, ki jih večkrat spregledamo

Čeprav so mnogi ponudniki prepričani, da kupci dobro vedo, kako jim s svojimi izdelki, storitvami in rešitvami lahko pomagajo, to pogosto ne drži.

V praksi se nam je namreč večkrat zgodilo, da so kupci, s katerimi smo bili v dobrih odnosih, kupovali pri drugih ponudnikih.

Na vprašanje, zakaj nas niso povabili niti k pripravi ponudbe, pa so nam odgovorili, da niso vedeli, ali se niso spomnili, da jim lahko pomagamo.

Nadaljuj z branjem

10 zlatih pravil za ravnanje z obstoječimi kupci pri prodaji B2B, ki jih moramo poznati

Učinkovito ravnanje z obstoječimi kupci pri prodaji B2B je pomembno iz dveh ključih razlogov.

Prvič, zaradi povečanja podaje in drugič, da nam jih ne prevzamejo konkurenčni ponudniki.

In čeprav so pravila vsem jasna ter samoumevna, izkušnje kažejo, da v resnici ni čisto tako.

Nadaljuj z branjem

[Webinar] Kako načrtno povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih in zakaj je to pomembno?

Ali se tudi v vašem podjetju večinoma ukvarjate z iskanjem novih kupcev in morda nehote zanemarjate obstoječe?

To sem namreč počel več kot dvajset let, preden sem ugotovil, da je precejšnja napaka.

Kajti prodaja in odnosi z obstoječimi kupci nasploh so pomembni iz več razlogov.

Nadaljuj z branjem

Ali že imate svoj marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2024?

V zvezi z marketingom pri prodaji B2B je razširjenih več napačnih predstav, med drugim tudi zaradi trgovcev, ki nas vsak dan in vsepovsod oblegajo z reklamami in popusti.

Vendar pa je marketing na poslovnem področju dejansko komunikacija z obstoječimi in novimi ciljnimi kupci ter ima drugačen pomen kot pri potrošnikih (B2C).

Zato na začetku leta ni odveč še enkrat spomniti na najbolj pogosta zgrešena prepričanja.

Nadaljuj z branjem

Kako najlažje najdemo nove stike in priložnosti za uspešno prodajo B2B?

Pri izobraževanjih večkrat sodelujem z začetniki na področju prodaje B2B.

In ker se v podjetjih z obstoječimi kupci običajno že ukvarjajo drugi, je pogosto med njihovimi prvimi nalogami iskanje novih kupcev, kar je precej težje.

Kajti pri tem ni dovolj samo zdrava kmečka pamet, temveč potrebujemo tudi nekaj prodajnega znanja.

Nadaljuj z branjem

[Webinar] Kaj morajo vedeti začetniki (in manj izkušeni) za uspešno prodajo B2B

Novo poslovno leto je med drugim prelomnica, ko sem nam pridružijo novi sodelavci, med katerimi so tudi začetniki v prodaji.

Vsak začetek je težak, uvajanje v prodajo B2B pa je še težje predvsem iz dveh razlogov.

Prvič, ker gre v poslovnem okolju za drugačne odnose in pravila od vsakdanjih, ki smo jih vajeni kot potrošniki.

In drugič, ker se večina v prodajo poslovnim kupcem podaja brez temeljnega znanja, ki je potrebno za razvoj prodajnih veščin in učenje na izkušnjah.

Nadaljuj z branjem

Prodajni zagon: Kako izvedemo učinkovit Sales Kickoff za uspešno prodajo B2B v letu 2024

Za večino podjetij, pri katerih je poslovno leto enako koledarskemu, se bo kmalu začelo novo obdobje za doseganje prodajnih rezultatov in ciljev.

In eden od pomembnih dejavnikov, ki postavlja temelje za prodajno uspešno leto, je Sales Kickoff, ki ni zgolj sestanek, na katerem obravnavamo rezultate preteklega in cilje za naslednje leto.

Gre namreč za dogodek, ki je namenjen prodajnemu zagonu ter motivaciji, izobraževanju in usmerjanju prodajne ekipe k doseganju ciljev v novem poslovnem letu.

Nadaljuj z branjem

Kako deluje napovedovanje prodajnih rezultatov B2B od spodaj navzgor?

Pri napovedih prodaje B2B imamo dve osnovni možnosti, to sta od vrha navzdol in od spodaj navzgor.

Prvi pristop upošteva širšo sliko, kot so na primer razmere na trgu glede na gospodarsko stanje, pričakovanja kupcev in konkurenco, lastne prodajne in izvedbene sposobnosti in zmogljivosti ter podobno.

Ali preprosto zgolj pričakovanja vodilnih.

Nadaljuj z branjem

Kako se izognemo neprijetnim presenečenjem in razočaranjem nad rezultati pri prodaji B2B?

V vseh podjetjih si vsako poslovno leto zastavimo cilje, kakšne prodajne rezultate želimo doseči.

Direktorji in vodje prodaje pa so nato prvi odgovorni, da jih dosežejo, ali po možnosti celo presežejo.

Kot vemo, so rezultati pri prodaji B2B sestavljeni iz treh ključnih stebrov.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...