Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.
Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo B2B ni dovolj
Koliko časa in denarja namenite za prodajna usposabljanja svojih tehničnih in drugih strokovnjakov, ki sodelujejo pri prodaji ali s kupci nasploh?
Na podlagi izkušenj lahko sklepamo, da v večini podjetij bolj malo ali nič.
Razlog so tri precej razširjena, ampak napačna prepričanja o prodaji B2B.
Kaj in zakaj morajo o prodaji B2B vedeti tehnični in drugi strokovnjaki?
Pri prodaji B2B v mnogih primerih potrebujemo svoje tehnične in druge strokovnjake, kar ima dobre in slabe plati.
Dobra je, ker z njimi krepimo zaupanje kupcev, da zares razumemo njihove potrebe in poznamo prave rešitve.
Slaba pa, da nam lahko strokovnjaki pri prodaji včasih naredijo več škode kot koristi.
Če želite prodajo B2B lažje, hitreje in po višjih cenah, preberite tole.
Kdor je s svojimi prodajnimi rezultati zadovoljen, lahko današnjo vsebino mirno preskoči.
Vendar je tudi precej ponudnikov, ki bi prodajo B2B želeli izboljšati in povečati ter jo pospešiti in pri kupcih doseči višje cene.
To lahko dosežemo na različne načine, pri čemer je koristno upoštevati nekaj preprostih dejstev.
Neverjeten razlog, zakaj smo pri prodaji B2B skoraj izgubili največji posel
V praksi dokaj redko izvemo, zakaj se poslovni kupci ne odločijo za naše ponudbe in sodelovanje z nami nasploh.
Ko izberejo druge ponudnike, nam večina odgovori, da smo bili predragi, čeprav bi se o cenah običajno lahko pogovarjali, kajne.
Zato je toliko bolj pomembno, da vemo, kaj vse vpliva na razlikovanje od konkurence in odločitve kupcev, kar ponazarja tudi naslednja »zanimiva« izkušnja.
Kako smo pri prodaji B2B uspešno premagovali domačo in tujo konkurenco?
Pri prodaji B2B skuša večina ponudnikov kupce prepričati z odzivnostjo, kakovostjo, strokovnostjo, znanjem, prilagodljivostjo, referencami in podobnimi dejavniki.
In se po drugi strani pritožujejo, da jih kupci stalno stiskajo s cenami.
Zato naj opišem svojo izkušnjo, ki nekoliko odstopa od pogostih predstav.
25 načinov, kako se učinkovito razlikujemo od konkurence za uspešno prodajo B2B
Ali so vas poslovni kupci kdaj vprašali, zakaj bi se odločili za sodelovanje z vašim podjetjem v primerjavi s konkurenco?
Meni se je to zgodilo nekajkrat, zato sem vedel, kaj jim bom odgovoril, da bomo pridobili naročilo.
In tudi, če nas ne vprašajo, o tem zagotovo razmišljajo in se pogovarjajo s sodelavci, preden se odločijo za izbiro ponudnika.
Zaradi tega je razlikovanje – ali diferenciacija – eden od ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B.
Kaj je temeljni vzrok, da v podjetjih primanjkuje kakovostnih kadrov, ki ga večina ne prepozna?
Ali tudi v vašem podjetju izzive s pomanjkanjem kadrov rešujete sproti, če ali ko se pojavijo?
To je odgovorila kolegica, ko sem ji omenil webinar, na katerem bomo govorili o kadrovski problematiki.
Kajti, takšno razmišljanje in ravnanje običajno imenujemo gašenje požarov.
10 učinkovitih pristopov, s katerimi lažje zadržimo svoje ključne zaposlene
Znan pregovor, ki pravi, da so zaposleni naše največje bogastvo, ni samo fraza, temveč dejstvo.
Vsa sodobna oprema, certifikati, nagrade in drugi dosežki, nam veliko ne pomagajo, če nimamo sodelavcev, ki znajo naše izdelke in storitve prodati kupcem ter nato izvesti njihova naročila.
Zato je ohranjanje njihove zvestobe ena od najpomembnejših nalog vodenja.
13 načinov za pridobivanje kandidatov za zaposlitev, ki so uporabni v vsakem podjetju
Koliko načinov za pridobivanje kandidatov za zaposlitev uporabljate v vašem podjetju? Dva, tri, pet? V praksi jih namreč poznamo še precej več.
Izbira pristopa je odvisna od več dejavnikov.
Med pomembnejšimi je zagotovo čas, v katerem želimo, ali moramo zapolniti določeno delovno mesto, da zagotovimo nemoten potek poslovnih procesov.
Kako pridobimo kakovostne kandidate za zaposlitev in obdržimo ključne sodelavce?
Ko sem se spomladi pogovarjal z nekaj deset poslovnimi partnerji, je večina dejala, da nimajo težav s prodajo, temveč s kadri.
Številni imajo celo več naročil, kot so jih sposobni izvesti, zato hitijo in zamujajo, kar je seveda slabo za odnose s kupci.
Ker podobno velja za mnoga podjetja in so kadri očitno postali večja težava, kot so bili v preteklosti, jim bo zagotovo potrebno posvetiti več pozornosti.