Prodajni nasveti
// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.
25+ strategij in taktik za uspešno prodajo B2B po višjih cenah
Za uspešno prodajo B2B po višjih cenah ni dovolj zgolj zdrava kmečka pamet, temveč potrebujemo tudi učinkovite strategije in taktike.
V čem je razlika?
Strategije so dolgoročni pristopi, medtem ko so taktike konkretni prijemi, ki jih uporabljamo za doseganje višjih cen.
10 pogostih razlogov, zaradi katerih prodajamo B2B po (pre)nizkih cenah
Kadar prodajamo po prenizkih cenah, samo večinoma krivi sami.
Temu se lahko v veliki meri izognemo, če upoštevamo nekatere pogoste razloge in napake, zaradi katerih nas poslovni kupci stiskajo s cenami.
Za lažjo predstavo se spomnimo na tri takšne primere.
[Izobraževanje] Kako uspešno prodajamo B2B po višjih cenah?
Čeprav so v današnjem poslovnem okolju cenovni pritiski veliki, prodaja B2B ni zgolj vprašanje cen, temveč predvsem vrednosti, ki jo kupci prepoznavajo v naši ponudbi.
Vendar, kako prodajo na podlagi vrednosti dosežemo v praksi?
Odgovor lahko najdemo v petih ključnih dejavnikih, ki jih bomo obravnavali na izobraževanju o prodaji B2B po višjih cenah.
Ali naredite veliko ponudb, vendar prejmete (pre)malo naročil za uspešno prodajo B2B?
Še vedno se živo spomnim vprašanja udeleženke enega od prodajnih webinarjev, ki smo jih izvajali v času koronavirusa.
Potarnala je, da ves delovni dan pripravljajo ponudbe, in se nimajo niti časa ukvarjati s kupci, vendar prejmejo zelo malo naročil.
Kako si pri tem lahko pomagamo?
Zakaj je v poslovnem okolju prodaja rešitev v zatonu in kaj kupce v resnici zanima?
V današnjem času večina ponudnikov trdi, da prodaja rešitve, čeprav marsikdo ne razume, kaj to v resnici pomeni.
Še vedno se na primer spomnim sogovornika, ki je zadevo slikovito ponazoril s primerjavo, da pri tem ne prodajamo svedrov, temveč luknje.
Zato bo mnoge zagotovo presenetilo, da je prodaja rešitev v zatonu, saj poslovne kupce najbolj zanima nekaj drugega.
7 ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B, ki jih večina žal ne pozna
Na vsakem prodajnem izobraževanju obravnavamo formulo, ki jo sestavlja sedem ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B.
Čeprav so povsem logični in imamo njihove začetnice, jih udeleženci s precej ugibanja največkrat odkrijejo tri, redko štiri.
Za lažjo predstavo naj omenim samo enega, ki so Odločevalci in nam pove, da se moramo za uspešno prodajo pogovarjati s pravimi sogovorniki.
[Delavnica] Skrivnosti uspešne prodaje B2B za mala in srednje velika podjetja (MSP)
Prodaja poslovnim kupcem (B2B) v malih in srednje velikih podjetjih se precej razlikuje od prodaje v večjih družbah.
Čeprav se morda zdi manj zapletena, je v resnici pogosto bolj zahtevna.
Zakaj?
Kako izdelamo profil idealnega kupca za uspešno prodajo B2B?
Če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava.
V praksi je to pomenilo, da sem se leta srečeval z vsakim sogovornikom pri potencialnih kupcih, ki so se bili pripravljeni pogovoriti.
In temu primerni so bili prodajni rezultati, kar pomeni, da slabi.
[Test] 10 preprostih vprašanj za izboljšanje uspešnosti prodaje B2B
Včasih smo s svojimi rezultati zadovoljni, zato niti ne razmišljamo, kaj in kako lahko pri prodaji B2B še izboljšamo.
Spet drugič morda nismo zadovoljni, vendar ne vemo, kako bi zadeve izboljšali, ali mislimo, da to ni mogoče.
Ne glede na eno ali drugo so na trgu vedno kupci, ki naše izdelke in storitve rabijo ter so jih pripravljeni kupiti.
Ali želite pridobiti in izkoristiti več povpraševanj za uspešno prodajo B2B?
Za uspešno prodajo B2B potrebujemo povpraševanja, ki jih lahko pridobimo pri obstoječih in novih kupcih.
Vendar povpraševanja niso dovolj, če jih ne znamo izkoristiti in se s kupci dogovoriti za njihova naročila.
V čem so torej težave?