Pojdi na glavno vsebino

Ali želite svojim ključnim kupcem prodati več, vendar ne veste, kako bi to dosegli?

Dejstvo je, da je prodaja ključnim in obstoječim kupcem nasploh lažja in hitrejša, ker nas že poznajo in nam zaupajo.

Seveda pod pogojem, da so z našim sodelovanjem zadovoljni, sicer moramo najprej poskrbeti za to zadevo.

Prav tako pa tudi velja, da imamo pri ključnih kupcih pogosto neizkoriščen prodajni potencial.

To se dogaja iz več razlogov, predvsem ker se zanašamo, da nas kupci poznajo in nas bodo že vključili v nakupe, ko ali če nas bodo potrebovali.

Vendar se v praksi večkrat zgodi, da kupci na nas preprosto pozabijo in poiščejo rešitve pri drugih ponudnikih, kar je slabo iz več razlogov.

Zato moramo biti tudi pri prodaji ključnim (in drugim obstoječim) kupcem podobno aktivni kot pri iskanju novih.

Pri tem moramo upoštevati, da se prodajni pristopi pri obeh nekoliko razlikujejo, saj imamo o svojih kupcih več informacij ali jih lahko pridobimo, če vemo, kaj moramo raziskati.

In obenem poskrbeti, da se nas spomnijo, ko jih naši izdelki, storitve in rešitve zares zanimajo.

Če menite, da bi svojim ključnim kupcem lahko prodali več in s tem še utrdili medsebojno povezanost, vendar ne veste, kako bi načrtno in nevsiljivo to dosegli, se nam pridružite na seminarju, ki bo v četrtek, 30.5.2024, od 9. do 12:30 ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Izvedeli boste praktično uporabne načine, kako ugotovimo potrebe in možnosti za povečanje in širjenje prodaje, ki jih boste lahko uporabili takoj.

Pri čemer je večina udeležencev izobraževanj presenečena nad enostavnostjo rešitev in zakaj se tega že prej niso spomnili sami.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi. 

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...