Pojdi na glavno vsebino

Kaj boste izvedeli?

V prodaji poslovnim kupcem nikoli več ne bo, kot je bilo

Kaj se je v zadnjih desetih letih v poslovnem okolju spremenilo in kako spremembe vplivajo na prodajo poslovnim kupcem? Katere so ključne razlike med prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom? Kaj je izdelčna prodaja in kaj prodaja rešitev? Kaj pomeni prodaja po meri kupcev in zakaj jo potrebujemo? Test razumevanja prodaje.

Razumevanje poslovnih kupcev je abeceda uspešne prodaje

Zakaj, kaj, kako in kdaj kupujejo poslovni kupci? Prodaja poslovnim kupcem kot odnosi med ljudmi. Kaj moramo vedeti o prodaji z razpisi? Komu so poslovni kupci zares pripadni? Zakaj se poslovni kupci pritožujejo? In posebna novost, zakaj se poslovni kupci ne odločijo za nakup in kako si pri tem pomagamo?

Kako se znebimo razočaranj in pridobimo samozavest v prodaji

Kaj je razlog razočaranj v prodaji in kako se jim izognemo? Katere so ključne veščine za uspešno prodajo in kako se jih naučimo? Kakšna je resnična vloga prodaje v poslovnem okolju in zakaj je pomembna?

Uspešno iskanje prodajnih priložnosti (Lead Generation)

Kaj je pozicioniranje in kdo so ciljni kupci? Pomen prodajnega sporočila in prepoznavnosti za uspešno prodajo. Štirje načini priprave prodajnih vsebin, od katerih se trije pri nas skoraj ne uporabljajo. Devet enostavnih in poceni načinov za hitro ustvarjanje prodajnih priložnosti. Kako poiščemo prodajne priložnosti na LinkedInu in kako uspešno mrežimo na dogodkih? Kako lahko avtomatiziramo iskanje prodajnih priložnosti?

Tehnike prodaje, ki se jih lahko naučimo

Kateri so ključni pogoji za nakup poslovnih kupcev in kako jih dosežemo? Kako uspešno zaključimo prodajo? Kako se v prodaji uspešno pogajamo in ne samo znižujemo ceno? Kako ravnamo, kadar nam prodaja ne uspe, da ohranimo dobre odnose s poslovnimi kupci? Pomen povezanosti trženja in prodaje, ki odločilno vpliva na uspešnost prodaje.

Za uspešno prodajo potrebujemo vodje, ne biričev

Za sodobno prodajo poslovnim kupcem ni več dober vsak, ki zna vrteti jezik. Kakšne sodelavce izbiramo za prodajo in kako? Kaj je prodajni proces, zakaj je pomemben in kako vpliva na prodajne rezultate? Ali in zakaj potrebujemo CRM? Kako v prodaji, kjer ga je vedno premalo, upravljamo čas?

Uspešno podjetje ima zadovoljne kupce in zaposlene

Kako ohranimo dolgoročne odnose s kupci? Kako obravnavamo pritožbe, da kupcev ne izgubimo? Zadovoljne kupce naredijo zadovoljni zaposleni. Kaj je vodstvena sposobnost in kako jo dosežemo? Pogoste napake pri vodenju v našem poslovnem okolju. Zakaj je povezanost v podjetju ključnega pomena za uspešno prodajo?

V čem so skrivnosti uspešne prodaje poslovnim kupcem

Devet skrivnosti uspešne prodaje, ki jih imamo ves čas pred očmi, vendar se jih običajno ne zavedamo.

Komu je priročnik namenjen?

Priročnik Skrivnosti uspešne prodaje je primeren za vse, ki želite izboljšati prodajne rezultate, pri tem pomagati drugim, ali če vas tema kakorkoli zanima.

Posebej je namenjen:

  • zaposlenim v prodaji in trženju,
  • direktorjem in vodjem prodaje in trženja,
  • vodilnim v podjetjih,
  • vsem zaposlenim, ki neposredno sodelujejo s poslovnimi kupci,
  • pedagogom in svetovalcem na področju trženja in prodaje poslovnim kupcem.

Za lažje in hitrejše razumevanje prodaje pa je uporaben pripomoček tudi za zaposlene v start-up podjetjih in samostojne podjetnike.

Zakaj bi priročnik kupili?

Priročnik Skrivnosti uspešne prodaje ni čudežno zdravilo za vse težave v prodaji, vendar pa vam lahko hitro in preprosto pomaga:

  • bolje razumeti poslovne kupce,
  • lažje in hitreje pridobivati prodajne priložnosti,
  • oblikovati prodajni proces, s katerimi boste pridobili več naročil,
  • uspešno zaključiti prodajo,
  • izboljšati osebno uspešnost ali učinkovitost vodenja prodaje.

Skrivnosti uspešne prodaje

Spoznajte ga

Tehnični podatki:

Avtor: Jure Habbe
Založnik: Poslovno svetovanje Jure Habbe, s.p.
Leto izdaje: 2016
Število strani: 205
Format: 17 cm x 23 cm
Vezava: Mehka
ISBN: 978-961-93948-0-9
Datum izdaje: 1. 2. 2016

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...