Ali izdelate veliko ponudb, vendar pridobite (pre)malo naročil pri prodaji B2B?
To je eno do najbolj pogostih vprašanj pri internih in skupinskih izobraževanjih, ki lahko občutno vpliva na uspešnost prodaje B2B.
Kajti nepoznavanja odgovorov, zakaj se to dogaja, nam povzroča dvojno škodo.
Za pripravo številnih ponudb namreč porabimo precej časa, zaradi česar nam ga lahko zmanjkuje za ukvarjanje s kupci, ki so naše izdelke in storitve dejansko pripravljeni kupiti.
Glavna razloga za takšno stanje sta dva.
Prvi je, da vsi, ki se zanimajo za naše ponudbe, niso prodajne priložnosti in se ukvarjamo z navideznimi kupci.
Drugi razlog pa je, da se v nakupne procese pogosto vključujemo prepozno, zaradi česar niti nimamo možnosti za pridobitev naročil, razen morda kot najcenejši ponudnik.
Rešitev za opisano težavo je sposobnost prepoznavanja prodajnih priložnosti, ki je prav tako del procesa pridobivanja povpraševanj pri prodaji B2B.
Če torej izdelate veliko ponudb, zaradi česar se nimate časa ukvarjati s kupci, vendar pridobite premalo naročil, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 28.3.2024, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Izvedeli boste, kako lažje in hitreje pridobivamo povpraševanja pri obstoječih in novih kupcih na preizkušene načine ter med njimi prepoznamo prodajne priložnosti.
Prav tako pa bomo pojasnili, kako ugotovimo, ali je za prejeto povpraševanje sploh smiselno pripraviti ponudbo.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema zanimiva za več sodelavcev, ki morajo učinkovito pridobivati in klasificirati povpraševanja pri prodaji B2B, pa lahko usposabljanje izvedemo interno, kar po želji sporočite tukaj.