Svetovanje

// Če priročnik Skrivnosti uspešne prodaje ni odgovoril na vaša ključna vprašanja o prodaji poslovnim kupcem, imate na razpolago tudi druge možnosti.
Nekaterim je za uspešno prodajo dovolj že namig ali usmeritev, drugi potrebujejo več in drugačne informacije.
Prav tako je vsako podjetje s svojimi izdelki in storitvami ter ciljnimi kupci svet zase.
Pregled prodaje
Včasih je potrebno v prodaji spremeniti zgolj kakšno malenkost za bistveno boljše prodajne rezultate. Vendar tega sami običajno ne opazimo, temveč potrebujemo pogled od zunaj. Temu je namenjen pregled prodaje, s katero boste pridobili uporabna priporočila za takojšne izboljšave prodaje.
Interna prodajna usposabljanja
Trženje po telefonu, tehnike prodaje in zaključevanje prodaje so samo nekatere teme, ki zanimajo številna podjetja. Večinoma ni dovolj, da jih spozna samo posameznik, temveč moramo z njimi seznaniti širši krog zaposlenih. In temu so namenjena interna prodajna usposabljanja, ki se prilagodijo potrebam in značilnostim posameznega podjetja.
Prenova prodajnega procesa
Poslovno okolje se je v zadnjih letih mogočno spremenilo. Zato poslovnim kupcem ne moremo več prodajati na način, kot smo to počeli pred desetimi ali dvajsetimi leti. Potrebujemo prodajni proces, ki upošteva današnje nakupovalne navade naših ciljnih kupcev. In temu je namenjena prenova prodajnega procesa.