10 ključnih razlogov za uporabo webinarjev pri prodaji B2B
Predstavitve – ali prezentacije – so med najbolj učinkovitimi načini za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih poslovnih kupcih doma in v tujini.
V današnjem času jih lahko izvajamo v obliki webinarjev, kar pa uspešno izkoriščajo v dokaj redkih podjetjih.
Med drugim tudi, ker gre za razmeroma nov pristop, za katerega nam še nekoliko primanjkuje znanja, izkušenj in poguma.
Zato najbrž ne bo odveč, če spomnimo na deset glavnih razlogov za uporabo webinarjev pri prodaji B2B.
-
Pridobivanje prodajnih priložnosti. Prva in najbolj pomembna korist je zagotovo pridobivanje prodajnih priložnosti. Udeležence tema iz določenega razloga zanima, čeprav naših izdelkov in storitev ne bodo kupili takoj.
Zato lahko predvsem z brezplačnimi webinarji uspešno pridobivamo interesente med obstoječimi in novimi kupci ter tako polnimo svoj prodajni lijak.
-
Krepitev prepoznavnosti. S profesionalno najavo in izvedbo webinarjev krepimo poslovno in strokovno prepoznavnost ter pridobivamo zaupanje kupcev, čeprav jih obravnavana tema (trenutno) ne zanima.
-
Izvedba na daljavo. Ker potekajo na daljavo, jih lahko izvajamo tako v času omejitev druženja kot tudi doma in v tujini.
-
Hitrost. Za najavo, pridobivanje udeležencev in izvedbo webinarja potrebujemo dva do tri tedne.
-
Preprosta organizacija. V primerjavi z običajnimi skupinskimi predstavitvami, kjer se ukvarjamo na primer z najemom prostora, tehnično opremo, sprejemom udeležencev, pogostitvijo in podobnim, potrebujemo za izvedbo webinarja samo miren prostor, računalnik, prezentacijo in eno od virtualnih okolij.
-
Prihranek časa. Za izvedbo predstavitve na izbrani lokaciji porabimo vsaj pol dneva, v primeru ure vožnje v eno smer pa ves dan, medtem ko je za webinar dovolj že ena ura, kar velja tudi za udeležence.
-
Prihranek denarja. Če uporabimo brezplačno virtualno okolje, je izvedba webinarja brez stroškov, razen vloženega časa, pa tudi cena plačljivega okolja, kot je Zoom, je zanemarljiva.
-
Ponovljivost. Vsa profesionalna orodja omogočajo snemanje, zato jih lahko večkrat ponavljamo, ne da bi morali vedno znova nastopati.
-
Marketinško gradivo. S posnetkom webinarja pridobimo tudi marketinško gradivo, ki ga lahko objavimo na spletni strani in prav tako pridobivamo podatke o interesentih, ki jih tema zanima.
-
Ustvarjanje prihodkov. Če webinarje izvajamo kot plačljiva strokovna izobraževanja, kar ima svoje prednosti pred brezplačnimi izvedbami, poleg pridobivanja prodajnih priložnosti z njimi ustvarimo tudi nekaj prihodkov.
Seveda webinarji niso čarobna palica za uspešno prodajo, temveč imajo svoje prednosti in slabosti, ki jih je dobro poznati in upoštevati.
Vendar je veliko lažje, hitrejše in cenejše, če nam jih nekdo razloži, namesto da se učimo na svojih napakah.
Če vas torej zanimajo praktične izkušnje, kako lahko navedene koristi uporabimo v praksi ter pridobivamo prodajne priložnosti in poslovne kupce z webinarji, se nam pridružite na spletnem izobraževanju »Kako pridobivamo kupce za uspešno prodajo B2B z webinarji«, ki bo v sredo, 27.1.2021, od 9. do 11:30 v okolju Zoom.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.