Pojdi na glavno vsebino

13 načinov za pridobivanje kandidatov za zaposlitev, ki so uporabni v vsakem podjetju

Koliko načinov za pridobivanje kandidatov za zaposlitev uporabljate v vašem podjetju? Dva, tri, pet? V praksi jih namreč poznamo še precej več.

Izbira pristopa je odvisna od več dejavnikov.

Med pomembnejšimi je zagotovo čas, v katerem želimo, ali moramo zapolniti določeno delovno mesto, da zagotovimo nemoten potek poslovnih procesov.

Glede na nujnost potrebe prav tako ločimo pasivne načine, pri katerih čakamo, da se interesenti javijo na naše objave, in aktivne, ko kandidate (po)iščemo sami.

Različni so lahko tudi viri, kje pridobivamo kandidate, ki jih delimo na notranje in zunanje ter imajo svoje prednosti in slabosti.

Nasploh je zanimivo, da ima kadrovanje precej podobnosti s prodajo B2B, od pridobivanja kandidatov za zaposlitev v primerjavi s prodajnimi priložnostmi, do ravnanja z zaposlenimi v primerjavi s poslovnimi kupci.

Če vas zanima 13 preizkušenih načinov, kako najdemo kakovostne kandidate za zaposlitev, ki so uporabni v vsakem podjetju, in kako obdržimo ključne sodelavce, da nas ne zapustijo, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 24.8.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom ali MS Teams.

Izobraževanje je namenjeno vodilnim, ki so odgovorni za kadrovske politike, kadrovanje in ravnanje z zaposlenimi ter vse, ki se želite seznaniti, kaj pomeni in kako deluje kadrovski marketing.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Število udeležencev sicer ni omejeno, vendar se izplača prijaviti čim prej, saj za zgodnje prijave in plačila do petka, 11.8.2023, velja 20% popust.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojeno izzivom, s katerimi se na kadrovskem področju srečujete v vašem podjetju, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...