13 načinov za pridobivanje kupcev pri prodaji B2B in kako delujejo
Kadar se pogovarjamo o tej temi, večina pove, da kot ponudniki za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih uporabljajo dva do tri načine.
Zato je za marsikoga najbrž presenetljiv podatek, da smo jih v praksi preizkusili več kot dvajset, od hladnega klicanja, do partnerskega marketinga in tržnih raziskav.
Nekatere smo prej ali kasneje opustili, vendar je izbira še vedno precej večja kot kažejo običajne številke.
Kot vemo, pristope za pridobivanje kupcev delimo na aktivne in pasivne.
Pri pasivnih, ki jih je več, čakamo na njihove odzive na svojo prodajna sporočila, medtem ko z aktivnimi potrebe in zanimanje za naše izdelke in storitve preverjamo sami.
Za uspešno prodajo je priporočljivo, da uporabljamo kombinacijo treh do petih načinov, od katerih je vsaj eden aktiven.
Čeprav gre sicer za pomembno področje, pa je vseeno samo del prodajnega procesa.
Kajti ciljni kupci, ki se odzivajo na prodajna sporočila in jih rešitve zanimajo, niso nujno naše prodajne priložnosti.
In kot prav tako vemo, je v času naših aktivnosti dokaj majhen del kupcev, ki so izdelke in storitve pripravljeni kupiti, čeprav to ne pomeni, da jih ne bodo rabili kdaj kasneje.
Rešitve za takšne običajne težave vključuje 5-delni sistem za povečanje prodaje B2B, o katerem bomo govorili na istoimenskem webinarju.
Kajti, če ves čas vse počnemo enako, ne moremo pričakovati boljših rezultatov, zato je morda skrajni čas, da pri prodaji uporabite še drugačne prijeme.
Če vas torej zanima 13 načinov za pridobivanje poslovnih kupcev in kako delujejo ter sistematičen način za povečanje prodaje poslovnim kupcem, ki je uporaben v vsakem podjetju, se nam pridružite v četrtek, 26.8., od 9. do 11. ure.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.