15 načinov za prodajo obstoječim in novim poslovnim kupcem po višjih cenah
Pri prodaji B2B imamo glede cen štiri značilne situacije.
Prva je delitev na obstoječe in nove kupce, druga pa na samostojne in javne naročnike.
Zakaj je to pomembno?
Pri obstoječih kupcih imamo cene dogovorjene s pogodbami, ali so jih vajeni glede na preteklo sodelovanje. Vendar, zaradi različnih vzrokov so se razmere v zadnjem času spremenile, zato bi jih marsikje želeli povišati, kar kupcem seveda ne ustreza.
Pogovori o cenah z novimi kupci imajo nasploh svoje posebnosti, ker običajno nismo edini ponudnik. V nasprotju s precej razširjenim in napačnim prepričanjem, da kupci vedno pričakujejo najnižje ponudbe, so cene odvisne od različnih dejavnikov.
Samostojni naročniki so vsa podjetja, ki se o cenah odločajo po lastni presoji, zato so lahko precej bolj prilagodljivi.
Javni naročniki, ki so gospodarske družbe in negospodarske organizacije, pa morajo upoštevati predpise o javnem naročanju, vključno z določili glede cen.
Pri slednjih je v zadnjem času na primer najbolj aktualno vprašanje o formalnih in praktičnih možnostih za povišanje, kadar imamo v pogodbah klavzule o fiksnih cenah.
In za vsako od navedenih skupin kupcev poznamo različne pristope, s katerimi lahko dosežemo višje cene.
Če vas torej zanima, kako poslovnim kupcem prodajamo po višjih cenah, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »15 načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah«, ki bo v četrtek, 24.3.2022, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če imate več prodajnih sodelavcev, ki morajo poznati pristope in tehnike za prodajo po višjih cenah, pa se po želji lahko dogovorimo za interno izobraževanje.