25 kradljivcev časa pri vodenju in prodaji B2B ter kako se jih znebimo
Ali vam stalno primanjkuje časa in je vsak delovni dan prekratek? Imate občutek, da pri svojem delu niste učinkoviti, da ne naredite dovolj? Ali se morda čudite in zavidate sodelavcem, ki v enakem času opravijo vse in še več?
Pogost razlog za takšne občutke in posledice so kradljivci časa.
Gre za različne dejavnosti, s katerimi po nepotrebnem porabljamo lastni in delovni čas svojih sodelavcev ter se jih običajno niti ne zavedamo.
Kradljivce časa lahko razdelimo v tri skupine.
Prve srečujemo, ko se ukvarjamo s prodajo B2B in smo za odgovorni rezultate svojega dela, vendar nam stalno primanjkuje časa, zaradi česar podaljšujemo delovne dneve in se s službenimi obveznostmi ukvarjamo tudi doma.
Druge trpimo, kadar smo vodilni in smo odgovorni za rezultate prodajne ekipe ter imamo precej več obveznosti in je učinkovito izkoriščen čas še bolj dragocen.
Tretja skupina pa so kradljivci, s katerimi čas po nepotrebnem porabljamo svojim sodelavcem.
In kako se jih znebimo?
Najprej jih moramo prepoznati in priznati, šele nato se lahko lotimo njihovega odpravljanja. Pri tem potrebujemo predvsem disciplino in vztrajnost, saj gre večinoma za dokaj trdovratne navade.
Tako lahko pridobimo tudi nekaj ur dnevno, ki jih moramo nato čim bolje izkoristi za prednostne naloge.
Kajti zlasti za poslovno okolje je značilno, da najprej opravljamo zadeve, ki so najlažje ali najmanj neprijetne, namesto najbolj pomembnih.
Če vas zanimajo izkušnje, kako to dosežemo v praksi, se nam pridružite na webinarju, ki bo v torek, 13.6.2023, od 9. do 10:30 ure, v okolju Zoom.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, ki se morajo znebiti kradljivcev časa in izboljšati svojo učinkovitost, pa lahko izobraževanje izvedemo tudi interno, kar sporočite tukaj.
Kajti direktor in lastnik podjetja, kjer sem bi zaposlen, je nekoč dejal, da bo zelo vesel, ko bodo zaposleni efektivni vsaj šest ur dnevno.