25 načinov, kako se učinkovito razlikujemo od konkurence za uspešno prodajo B2B
Ali so vas poslovni kupci kdaj vprašali, zakaj bi se odločili za sodelovanje z vašim podjetjem v primerjavi s konkurenco?
Meni se je to zgodilo nekajkrat, zato sem vedel, kaj jim bom odgovoril, da bomo pridobili naročilo.
In tudi, če nas ne vprašajo, o tem zagotovo razmišljajo in se pogovarjajo s sodelavci, preden se odločijo za izbiro ponudnika.
Zaradi tega je razlikovanje – ali diferenciacija – eden od ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B.
Kajti, kadar kupci med različnimi ponudniki ter njihovimi izdelki, storitvami in rešitvami ne prepoznajo dovolj pomembnih razlik, se običajno odločajo za najcenejše.
Česar si nihče zagotovo ne želi, da mora stalno prodajati po nizkih cenah.
Vendar izkušnje kažejo, da zelo malo ponudnikov razume, kaj je bistvo razlikovanja od konkurence.
Kako vem?
Na vsakem internem in skupinskem prodajnem izobraževanju udeležence vprašam, po čem se razlikujejo in zakaj bi se kupci odločili za sodelovanje z njimi.
In sem nato vedno znova malo razočaran, ko začnejo naštevati odzivnost, kakovost, strokovnost, izkušnje, prilagodljivost, celovitost ponudbe in podobno.
Zakaj?
Vse to je seveda pomembno, vendar ni razlikovanje, ker povsem enako kupcem zanesljivo zatrjujejo tudi drugi ponudniki.
Če vas torej zanima, kaj pomeni učinkovito razlikovanje od konkurentov pri prodaji B2B in kako ga dosežemo v praksi, se nam pridružite na webinarju z naslovom »25 načinov, kako se učinkovito razlikujemo od konkurence za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 28.9.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Izvedeli boste odgovore na tri ključna vprašanja:
- Kako se razlikujemo z marketingom, da pridobimo poslovno in strokovno prepoznavnost pri kupcih?
- Kako se razlikujemo pri pogovorih in osebnih odnosih s kupci, da uspešno pridobivamo njihova naročila?
- Kako se razlikujemo pri ravnanju s kupci, da nas ne zapustijo ter naše izdelke in storitve kupujejo vedno znova?
Poleg tega pa boste prejeli kontrolni seznam, na podlagi katerega boste sistematično ugotovili, kako se lahko pri razlikovanju še izboljšate.
Namenjen je vsem, ki se želite pri marketingu, prodaji in odnosih s poslovnimi kupci očitno razlikovati od drugih ponudnikov ter svoje izdelke in storitve prodajati lažje in po višjih cenah.
Število udeležencev ni omejeno, vendar za zgodnje prijave in plačila do petka, 1.9.2023, velja 20% popust.
Vsak udeleženec kot darilo prejme tudi neomejen dostop do spletne revije za profesionalno prodajo Propro do konca letošnjega leta.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, pa jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojeno dejavnosti podjetja, kar po želji sporočite tukaj.