21 načinov za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
To je preverjeno eno od treh najbolj pogostih vprašanj pri prodaji B2B.
Kako dosežemo, da nas kupci ves čas ne stiskajo s cenami in da večinoma ne prodajamo po najnižjih cenah?
Čarobne formule, ki bi to rešila z eno potezo, sicer ni. Vendar poznamo več kot dvajset načinov, kako lahko poslovnim kupcem svoje izdelke, storitve in rešitve prodajmo po višjih cenah.
Kako vem?
Svojo kariero na področju prodaje B2B sem začel pred tridesetimi leti in v vseh podjetjih, kjer sem bil zaposlen, smo bili v višjem cenovnem razredu, ali najdražji ponudnik.
Ker sem se moral že zgodaj naučiti prodaje po višjih cenah, se mi zdi škoda, da svojih izkušenj ne bi delil z drugimi, ki jih to vprašanje zanima.
In kako ugotovimo, da imamo v podjetju težavo z razumevanjem pomena in vpliva cen na uspešnost prodaje?
Prvi znak je mnenje, da so naši izdelki in storitve predragi. To opazimo, kadar se naši prodajni sodelavci pritožujejo, da po naših cenah ne morejo uspešno prodajati.
Druga značilnost pa je prepričanje, da se kupci ne odločijo za našo ponudbo zaradi previsoke cene. Zakaj?
Kot smo govorili že večkrat, se kupci, ki z nami želijo sodelovati, o ceni lahko pogajajo. Zato je previsoka cena samo izgovor, da jim ni treba pojasnjevati pravih razlogov za izbiro drugih ponudnikov.
Kot rečeno, je načinov za prodajo B2B po višjih cenah dokaj veliko.
Nekateri so povezani z našim prodajnim pristopom, drugi s preprostimi prodajnimi tehnikami in tretji s pogajanji, kar vse ima svoja psihološka ozadja, zakaj se kupci odločijo za višjo ceno.
Če vas torej zanima, kako poslovnim kupcem svoje izdelke, storitve in rešitve uspešno prodajamo po višjih cenah, lahko to izveste na enournem spletnem seminarju z naslovom »21 načinov za prodajo B2B po višjih cenah«.
Na njem govorimo naslednjih ključnih vprašanjih:
- Pogoste napake zaradi katerih prodajamo po nizkih cenah
- 21 načinov za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
- Kako ravnamo, kadar nismo izbrani ponudnik zaradi previsoke cene
Seminar je namenjena direktorjem in vodjem prodaje, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih sodelavcev, zaposlenim v prodaji B2B in vsem, ki se s prodajo ukvarjate samostojno.
In zakaj se vam izplača prisluhniti?
Ker sem prepričan, da boste med številnimi načini zagotovo odkrili vsaj tri, ki jih boste lahko takoj uporabili v svojem poslu, iztržili višje cene in tako povečali prodajo.
Če imate torej več prodajnih sodelavcev, ki morajo vedeti, kako prodajamo po višjih cenah in želite, da seminar izvedemo posebej za vaše podjetje, mi sporočite tukaj.