Ali ste pri delu v prodaji B2B nezadovoljni in/ali ne dosegate pričakovanih rezultatov?
Če ste pri prodaji B2B nezadovoljni ali celo nesrečni, ker pri odnosih s kupci niste sproščeni in/ali ne dosegate pričakovanih rezultatov, preberite tole.
Kati izvedeli boste, da svojega dela ni treba postavljati na glavo, temveč moramo znanje in izkušnje samo uporabiti na malo drugačen način.
S prodajo poslovnim kupcem sem se začel ukvarjati leta 1990. Bilo je v podjetju, kjer smo zastopali proizvajalca rešitev, ki jih takrat ni skoraj nihče potreboval in so bili najdražji na trgu. Zato si ni težko predstavljati, da je bila prodaja kar zahtevna.
Naslednjih dvajset let sem bil prodajno precej uspešen, vendar vseeno nisem znal odgovoriti na preprosto vprašanje. Kaj počnem, da mi uspeva? Kajti ves čas sem ravnal zgolj po občutku in se učil na svojih napakah.
Ker me je spoznanje zares motilo, sem začel načrtno opazovati, kako prodaja poslovnim kupcem deluje. In ugotovil, da ne gre samo za občutek, ali privilegij posebej talentiranih posameznikov.
Vse skupaj namreč poteka po jasnih in preprostih pravilih, ki jih zlahka razumemo, si jih zapomnimo in uporabljamo pri vsakdanjem delu.
To je posebej koristno za začetnike v prodaji, da čim prej postanejo samostojni in prispevajo prodajne rezultate.
Vendar ne samo zanje.
S pomočjo pravil, ki se nekoliko razlikujejo od običajnega ravnanja, smo pri prodaji lažje sproščeni, imamo boljše odnose s kupci in tako izboljšamo svojo prodajno uspešnost.
Zato lahko pomagajo vsem, ki pri svojem delu v prodaji B2B niso zadovoljni, vendar ne vedo, kako bi to spremenili.
Vse bistveno, kar moramo vedeti za uspešno prodajo B2B, opisujejo preprosta pravila, ki preizkušeno delujejo, in jih bomo obravnavali na dvodnevnem prodajnem izobraževanju, ki bo v sredo, 13.4., in v četrtek, 14.4.2022, v okolju Zoom.
Dodatne informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.