Pojdi na glavno vsebino

5 vrst predstavitev, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B

Predstavitve ali prezentacije spadajo med najbolj učinkovite pristope pri prodaji poslovnim kupcem, če jih znamo izkoristiti.  

Zato je priprava prepričljivih, učinkovitih in uspešnih predstavitev ena od pomembnejših prodajnih veščin.  

Vendar na žalost dokaj redki razumejo, kakšen je njihov današnji pomen in kaj moramo z njimi doseči, saj njihov namen ni več enak, kot je bil pred dvajsetimi leti.

Uporabljamo jih v različnih fazah prodajnega procesa, od pridobivanja prodajnih priložnosti, do zaključevanja prodaje, zato poznamo več vrst predstavitev. 

Pri iskanju interesentov za svoje izdelke, storitve in rešitve so učinkovite skupinske predstavitve, ki jih v zadnjem letu izvajamo predvsem v obliki webinarjev.  

Podoben cilj imamo, kadar se udeležimo dogodkov, kjer so prisotni naši ciljni kupci, ko pripravimo gostujočo predstavitev. 

Če jih izvedemo v sodelovanju s poslovnim partnerjem, s katerim imamo iste ciljne kupcev, vendar si ne konkuriramo, gre za partnerske predstavitve.  

Najpomembnejše so zagotovo prezentacije, ki so namenjene posameznemu poslovnemu kupcu ter jih lahko izvedemo za nove ali obstoječe kupce in na začetku ali koncu prodajnega procesa. 

Ob različnih priložnostih kot so obletnice, dnevi odprtih vrat, predstavitve pomembnih poslovnih ali strokovnih dosežkov in podobno, pa izvajamo korporativne predstavitve. 

O tem govorimo, ker ima vsaka med njimi svoje posebnosti, zato ni vseeno, kako jih pripravimo, da z njimi dosežemo najboljši učinek. 

To pomeni, da ni dovolj, če imamo zgolj t.i. standardno verzijo, ki jo prikažemo vedno in povsod, temveč moramo prilagoditi za vsako posamezno priložnost.  

Če vas zanima, kakšne so značilnosti različnih predstavitev in kaj moramo upoštevati, da z njimi uspešno pridobivamo naročila pri obstoječih in novih poslovnih kupcih, se nam pridružite na webinarju z naslovom »Kako izvajamo prepričljive predstavitve za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 22.7.2021, od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom. 

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...