7 ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B v letu 2022
Prodajno okolje in kupci so se v zadnjih dvajsetih letih temeljito spremenili. Največ zaslug za to imajo internet in z njim povezani mediji ter od lani Covid-19.
Zato moramo spremeniti tudi svoje trženjske in prodajne pristope.
Kaj vse se je spremenilo in kako se najbolje prilagodimo?
Razumevanje kupcev kot abeceda za uspešno prodajo
Prodaja poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) se razlikujeta v številnih pomembnih dejavnikih. V vsakem primeru pa je prodaja še vedno predvsem odnos med ljudmi. Zato je pomembno, da razumemo, kaj poslovne kupce najbolj zanima in kako kupujejo.
Kako najdemo kupce prodajne priložnosti in kupce
Za pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev imamo desetine možnosti. Najboljša je tista, pri kateri nas kupci opazijo, nam posvetijo svojo pozornost in kupijo. Ampak, kako to dosežemo? Kako s prodajnimi sporočili vzbudimo zanimanje kupcev in se uspešno ločimo od drugih ponudnikov?
Tehnike prodaje, ki se jih lahko naučimo
Spremembam poslovnih kupcev moramo prilagoditi tudi svoje prodajne pristope. Zato danes za prodajo ni več dober vsak, ki je dovolj vztrajen ali celo vsiljiv in zna vrteti jezik. Prav tako uspešna prodaja ni privilegij posebej talentiranih posameznikov, temveč se jo lahko naučimo. Če vemo, kaj in kako to dosežemo.
Kako ohranimo zvestobo kupcev
Najbolj dragocena naložba vsakega podjetja so njegovi kupci. Posebej stalni, ki kupujejo vedno znova, kar prav tako ni samoumevno. Zato je eno izmed ključnih vprašanj, kako ohranimo njihovo zvestobo in jim prodajo še povečamo.
Za uspešno prodajo potrebujemo vodje, ne biričev
Uspešnost prodaje je v veliki meri odvisna od vodenja, v čemer se prav tako lahko izpopolnimo. Kajti brez učinkovitega vodenja nikoli ne vemo, kaj počnejo naši prodajni sodelavci ter kakšni bodo rezultati.
Kako pridobimo sodelavce za uspešno prodajo
Vodilni pogosto pravijo, da je težko najti sposobne sodelavce za prodajo. To načeloma drži, saj imajo najboljši dobro plačane službe ali pa delajo samostojno. Zato jih moramo poiskati na druge način. Če je to sploh potrebno. Pogosto je namreč dovolj, da izboljšamo prodajno znanje in veščine svojih sedanjih sodelavcev.
Če vas zanimajo odgovori na takšna in podobna vprašanja, jih boste našli v spletni reviji PROPRO.
V njej je objavljenih že več kot 350 člankov, katerim vsak teden dodajamo nove, ki jih preberete v nekaj minutah in prav v vsakem najdete praktično uporabne nasvete.
Če se za naročnino v letu 2022 odločite do 24.12.2021, pridobite 20% popust in novi naročniki kot darilo še priročnik Skrivnosti uspešne prodaje.
Vse informacije o treh vrstah naročnine pa so na tej povezavi.