[Aktualno] 15 načinov, kako najdemo sposobne kadre za uspešno prodajo B2B
Ena od večjih težav v mnogih podjetjih je pomanjkanje ustreznih kadrov.
Vendar v primerjavi s področji, kjer si lahko pomagamo z začasnimi premestitvami, študenti, upokojenci in podobno, v prodaji B2B to ni rešitev.
Kajti za sodelovanje s kupci potrebujemo kader, ki ima vsaj nekaj prodajnih sposobnosti.
Drugače lahko zadeve celo poslabšamo do te mere, da izgubimo obstoječe kupce in zapravljamo prodajne priložnosti, kjer bi sicer imeli možnosti za naročila.
Zato ni vseeno, kdo in kako se z njimi ukvarja.
Pri iskanju ustreznih kadrov za prodajo B2B imamo dve možnosti.
Prva je, da jih najdemo znotraj podjetja s t.i. notranjimi rezervami in izboljšavami, druga pa so nove zaposlitve.
Ena in druga imata svoje prednosti in slabosti ter skrite pasti, ki sem jih preizkusil na lastni koži.
Kot vodilni na področju prodaje in marketinga sem namreč v tridesetih letih zaposlil več kot 50 sodelavcev in nekajkrat naredil velike napake, zato smo se morali s posameznimi tudi posloviti.
Kar prav tako ni povsem preprosto, da nam bivši sodelavci ne povzročajo takšne ali drugačne poslovne škode.
Če vas torej zanima najmanj 15 načinov, kako najdemo sposobne sodelavce za uspešno prodajo B2B lažje in hitreje ter se pri tem izognemo pogostim napakam, ki nas lahko stanejo precej časa in denarja, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 27.10.2022, od 12. do 13:30 ure v okolju Zoom.
Namenjeno je direktorjem podjetij, direktorjem in vodjem prodaje in marketinga, direktorjem in vodjem kadrovskih služb ter vsem, ki se ukvarjate s kadrovanjem na prodajnem področju.
Več informacij in možnost prijave pa so na tej povezavi.