Ali načrtujete letno ali strateško prodajno konferenco?
Letne in strateške prodajne konference so dokaj uveljavljena praksa v številnih podjetjih, čeprav jih morda imenujejo drugače.
Gre namreč za pregled doseženih rezultatov v preteklem in načrte za prihodnje enoletno ali večletno obdobje.
Kadar imajo v podjetjih razvejano prodajno mrežo v tujini, pa je pogosto hkrati edina priložnost, ko se zberejo vsi njihovi predstavniki.
Organizacijsko in vsebinsko potekajo na različne načine.
V nekaterih primerih gre samo za bolj ali manj suhoparen pregled podatkov o preteklih in planiranih rezultatih, kar je zaključeno v nekaj urah ali največ enem dnevu.
Druga običajna praksa so dva ali večdnevni dogodki, ki so sestavljeni iz prodajnega in »tehničnega« dela, na katerem se obravnavajo novi izdelki, storitve in rešitve, pogoste težave, predlogi za izboljšave in podobno.
Večdnevna pa so tudi srečanja, ki so poleg poslovnega dela namenjena sproščenemu druženju, spoznavanju in izmenjavi izkušenj, za kar med formalnimi vsebinami ni pravega časa.
V vsakem primeru so letne in strateške prodajne konference dobra priložnost za osvežitev ali nadgradnjo prodajnega znanja.
Zakaj?
Prvič, ker so zbrani vsi sodelujoči pri prodaji.
Drugič, ker vsi udeleženci prejmejo iste informacije, lažje nadaljujejo razprave o obravnavanih temah.
In tretjič, ker se poslovno okolje in kupci ter njihove potrebe in pričakovanja spreminjajo, zato se jim moramo prilagajati z izboljšavami svoji prodajnih pristopov, preden razkorak postane prevelik.
Če torej načrtujete letno ali strateško prodajno konferenco, ki bi jo izkoristili tudi za izobraževalne vsebine na temo prodaje B2B, mi po želji lahko sporočite.