Pojdi na glavno vsebino

Ali upoštevate štiri ključne dejavnike za uspešno prodajo B2B na tujih trgih?

Za prodajo v tujini so posebej pomembna štiri področja, na katerih imajo v mnogih podjetjih precej možnosti za izboljšave.

Težava pa je, da se jih običajno niti ne zavedajo in se prodaje v tujini lotevajo dokaj poenostavljeno, zato so marsikje temu primerni tudi rezultati.

Kajti zgolj dogovor za sodelovanje s prodajnim predstavnikom, zastopnikom, ali distributerjem, še zdaleč ni dovolj.

Za katere dejavnike gre in kaj vse moramo upoštevati?

Poslovni model. Pri tem imamo različne možnosti, od samostojne prodaje in lastnih podjetij na posameznih trgih ali v regijah, do prodaje preko franšize. Čeprav večina razmišlja predvsem o prodajnem procesu, je za izbiro poslovnega modela prav tako pomembno izvajanje naročil, vključno z morebitnim servisiranjem in vzdrževanjem.

Prodajna orodja. Gre za dokaj široko področje, ki ga delimo na orodja za odnose s kupci, in notranja orodja, ki so namenjena našim prodajnim sodelavcem in vodenju prodaje. Čeprav je jasno, da je prodaja v tujini zahtevnejša, v podjetjih zanjo običajno ne zagotovijo niti pogojev, ki jih imajo za prodajo na domačem trgu.

Prodajni odnosi. Ko obravnavamo prodajo na tujih trgih, večina govori o lokalnih prodajnih partnerjih, kar je v resnici samo fraza. Kajti partnerstvo je v praksi dokaj redko, temveč prevladujeta dve vrsti odnosov, ki imata svoje značilnosti in pravila za uspešno prodajo. Zato se vprašajmo, kaj so v poslovnem smislu distributerji ali zastopniki, če odnosi z njimi niso prodajno partnerstvo?

Vodenje prodaje. Marsikdo bo nad tem začuden, saj v podjetjih običajno pričakujejo, da se bo prodaja v tujini odvijala samodejno, ali z malenkostno spodbudo svojih »prodajnih partnerjev«. Vendar je to še ena od zgrešenih predstav, zaradi česar rezultati pogosto niso v skladu z obljubami in pričakovanji.

To je samo nekaj pomembnih vprašanj, ki jih bomo podrobneje obravnavali na spletnem usposabljanju za uspešno prodajo na tujih trgih.

Če vas torej zanima, kaj vse moramo upoštevati, da dosežemo uspešno prodajo B2B v tujini lažje in hitreje, se nam pridružite webinarju v četrtek, 15.9.2022, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Vabljeni.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...