Ali tudi vam pri vodenju in prodaji B2B stalno zmanjkuje časa?
Čeprav se dogaja od nekdaj, mnogim zares zmanjkuje časa za vse, kar bi pri svojem delu morali in želeli narediti.
Včasih smo za takšne posameznike dejali, da so slabo organizirani, danes pa je postalo pomanjkanje časa ena od večjih težav tudi pri vodenju in prodaji B2B.
Kajti, stalna časovna stiska je slaba iz več razlogov.
Prvič, ker povečuje verjetnost, da bomo na določene obveznosti pozabili, kar ima lahko občutne posledice. Ni namreč vseeno, če pošiljanje ponudbe ali telefonski klic pomembnega kupca uredimo dan ali dva kasneje, kot smo obljubili.
Drugič, ker delo pod pritiskom povečuje možnosti za bolj ali manj resne napake, ker za razmislek in izdelavo sporočil, predstavitev, ponudb, pogodb in podobnega, nimamo časa, da bi se jim dovolj posvetili.
Tretjič, kadar nas stalno preganja čas, se to odraža pri komunikaciji in odnosih s kupci in sodelavci, ki čutijo našo napetost. Vsak namreč raje sodeluje in zaupa sogovorniku, ki delujejo sproščeno kot nekomu, ki je nenehno napet.
In četrtič, stalni pritiski, ki jih povzroča pomanjkanja časa, vplivajo na zdravje, sprva kot stres, zaradi katerega se običajno razvijejo resnejše telesne in duševne težave, če ne ukrepamo.
Kako si pri tem pomagamo?
Prvi način je, da se znebimo kradljivcev časa, s čimer lahko vsak pridobi najmanj uro do dve dnevno.
Druga možnost pa je sistematično upravljanje delovnih obveznosti, s katero poskrbimo, da pravočasno opravimo, kar je pri našem delu najbolj pomembno.
Če vas zanimajo izkušnje, kako to dosežemo v praksi, se nam pridružite na webinarju, ki bo v torek, 13.6.2023, od 9. do 10:30 ure, v okolju Zoom.
Namenjen je vsem, ki želite izboljšati upravljanje časa in svoje uspešnosti, saj bomo govorili, kako ob pravem času opravimo prednostne obveznosti.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Če je tema aktualna za več sodelavcev, ki morajo poznati pristope za učinkovito obvladovanje delovnega časa, pa lahko izobraževanje izvedemo tudi interno, kar sporočite tukaj.