Ali že veste, kako boste najbolje porabili denar za prodajno izobraževanje in usposabljanje?
Predvsem pri izkušenejših se v praksi pogosto srečujemo s prepričanjem, ali bolje rečeno predsodkom, da o prodaji B2B že vse vedo ter na prodajnih izobraževanjih in usposabljanjih ne bodo izvedeli ničesar novega.
Zato naj namesto teoretičnega utemeljevanja tokrat raje opišem lastno izkušnjo, ki sem jo omenil že večkrat.
Čeprav sem bil uspešen, tudi po dvajsetih letih dela v prodaji B2B nisem znal odgovoriti na preprosto vprašanje, zakaj mi uspeva. Ves čas sem namreč ravnal po občutku za dobre odnose s kupci oziroma »zdravi kmečki pameti« in se učil na napakah.
Do ključnega preobrata je prišlo (šele) pred dobrimi desetimi leti, v času prejšnje velike recesije, ko so mnogim strmoglavili prihodki in so marsikje tudi odpuščali.
Kljub težkim časom smo se v podjetju, kjer sem bil zaposlen, odločili za prenovo prodajnega procesa, ki mi je odprl povsem nov pogled na odnose s poslovnimi kupci.
Tako zelo, da sem o prodaji B2B napisal dva priročnika ter se začel ukvarjati s prodajnim izobraževanjem in svetovanjem, da prodajno uspešnost pomagam izboljšati tudi drugim.
Kajti kljub dobrim in odličnim prodajnim rezultatom imamo v večini podjetij možnosti za izboljšave pri marketingu, prodaji, vodenju, ali odnosih s poslovnimi kupci nasploh.
Pred koncem pa naj pokomentiram še omenjeni predsodek.
Na začetku vsakega prodajnega izobraževanja in usposabljanja udeležencem jasno povem, da 80 odstotkov – ali celo več – vsebine že poznajo.
Vendar ne gre za to, saj jo poznajo tudi konkurenčni ponudniki.
Bistvenih je tistih nekaj odstotkov prodajnega znanja, s katerim se od njih razlikujemo.
Kajti edini način, zaradi katerega v očeh kupcev nismo samo eden od ponudnikov, je naš prodajni nastop in pristop.
Če vas torej zanima tistih nekaj odstotkov prodajnih veščin, s katerimi boste vselej »korak pred konkurenco«, ali celovitejša preobrazba prodaje B2B, pa mi lahko sporočite tukaj.