Ali že veste, kako boste pri prodaji B2B naslednje leto pridobili dovolj naročil?
Če imate že danes dovolj naročil poslovnih kupcev za naslednje leto, ali veste, kako jih boste zagotovo prejeli, je to odlično.
Vendar pogovori z mnogimi podjetniki kažejo na precejšnjo negotovost zaradi nadaljevanja zdravstvene krize in njen vpliv na mednarodno gospodarstvo.
V takšnem položaju imamo za pridobivanje naročil najmanj tri učinkovite možnosti, ki jih lahko uporabimo takoj ter brez velikih priprav in stroškov.
Prva so stalni poslovni kupci, ki jim prodajamo najlažje in najhitreje, vendar v večini podjetij prav pri njih opažamo največ rezerv. Gre za štiri skupine sogovornikov, ki nas že poznajo in nam zaupajo, pri katerih imamo na voljo dva osnovna načina in vsaj sedem pristopov za pridobivanje naročil.
Drugo področje so priložnosti, ki se pojavljajo prav zaradi koronavirusa. Podobno kot poslovni kupci se v težavah znajdejo tudi konkurenčni ponudniki, kar lahko odpira priložnosti za sodelovanje s kupci, kjer morda še pred enim letom nismo imeli nobenih možnosti.
Tretji pomembni dejavnik pa je aktivnost. Vse prevečkrat namreč v praksi opažamo dosti premalo prodajnih dejavnosti, ki so namenjene sistematičnemu pridobivanju prodajnih priložnosti in komunikaciji s kupci nasploh.
Kot ste zagotovo opazili, med navedenim ni izrecno omenjeno pridobivanje novih kupcev, ki je običajno najbolj zahtevno in traja največ časa.
Vendar je prav tako ena od možnosti, kjer lahko pridobivamo naročila, če se s ciljnimi kupci ukvarjamo načrtno in z učinkovitimi pristopi.
Če ste torej v dvomih ali celo v skrbeh, kje in kako boste pri poslovnih kupcih naslednje leto pridobili dovolj naročil, se nam pridružite na webinarju z naslovom »Naredimo načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021«, ki bo v četrtek, 26.11.2020, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.
Govorili bomo o vseh omenjenih dejavnikih, ki so prodaja stalnim kupcem, pridobivanje novih kupcev in načrtne aktivnosti za pridobivanje naročil ter številnih drugih uporabnih nasvetih za uspešno prodajo B2B.
Seminar je namenjen vodilnim in vsem, ki se s prodajo poslovnim kupcem ukvarjate samostojno ter se želite še pred prazniki znebiti skrbi, kje in kako boste naslednje leto pridobili dovolj naročil.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.