Brezplačni seminar: Skrivnosti uspešne prodaje v živo
Pred kratkim sem se pogovarjal s poklicnim kolegom, ki pravi, da danes ljudje preprosto ne marajo knjig. Čeprav govorijo o koristnih in pomembnih temah za vsako podjetje, kot je recimo prodaja. Če torej nimate časa, volje ali želje za branje knjige, vendar vas uspešna prodaja vseeno zanima, lahko njen povzetek izveste v dveh urah. Kdaj, kje in o čem bo tekla beseda?
Na brezplačnem seminarju Skrivnosti uspešne prodaje v živo, ki bo v četrtek, 28.7.2016, od 9. do 11. ure v Poslovno konferenčnem centru GZS na Dimičevi 13 v Ljubljani.
In o čem bomo govorili?
- Kaj se je v zadnjih desetih letih v poslovnem okolju spremenilo in zakaj nekdanji prodajni prijemi danes več ne delujejo?
- Katere so glavne razlike med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C), zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo?
- Katere so ključne veščine za uspešno prodajo B2B, ki jih večina avtorjev ne omenja?
- Kaj moramo za uspešno prodajo vedeti o poslovnih kupcih?
- Zakaj se poslovni kupci pogosto ne odločijo za nakup ter kako lahko njim in sebi pri tem pomagamo?
- Kako pozicioniramo svoje podjetje ali ponudbo, da nas kupci opazijo in nam posvetijo pozornost?
- Kako poiščemo ciljne kupce kot osebe z imeni in priimki?
- Kako s ciljnimi kupci uspešno navezujemo stike in med njimi najdemo prodajne priložnosti?
- Kateri so ključni pogoji poslovnih kupcev za nakup in kako jih izpolnimo?
- Zakaj ni vseeno kdaj in kako oddamo svojo ponudbo?
- Kako uspešno zaključimo prodajo s pomočjo petih ključnih vprašanj?
- Kako deluje pristop v treh korakih, ki je uporaben na vseh področjih prodaje B2B?
- Kaj je resnično zadovoljstvo kupcev in kako ga enostavno preverimo?
- Kako ohranjamo dolgoročne odnose s poslovnimi kupci, da pri nas kupujejo vedno znova?
- Kako motiviramo in vodimo sodelavce v prodaji?
- Zakaj je za uspešno prodajo pomembno vodenje celotnega podjetja?
- Kako na zadovoljstvo kupcev vpliva zadovoljstvo zaposlenih?
- Zakaj je za uspešno prodajo pomembna povezanost vseh področij v podjetju?
In kot posebno zanimivost bom opisal še prodajni pristop, pri katerem sem kupil poslovno storitev, čeprav tega nisem nameraval.
Če se želite s posameznimi vsebinami seznaniti vnaprej, da jih boste lažje povezali s svojo dejavnostjo in pripravili morebitna vprašanja, si po želji najprej preberite priročnik Skrivnosti uspešne prodaje.
Ker si nihče ne želi, da bi bilo prostora premalo, ali da bi bil napol prazen, vas prosim, da svoj obisk in število udeležencev po možnosti čimprej potrdite na tej povezavi.
Vljudno vabljeni.
PS: Če menite, da lahko seminar pomaga vašim prijateljem ali poslovnim partnerjem, lahko vabilo seveda posredujete tudi njim.
PPS: Če ravno odhajate na dopust, se lepo imejte; če pridete na vrsto šele avgusta, pa naj vam čas do takrat čim hitreje mine… :-)