Kako povečamo število povpraševanj in prodajo s pomočjo spleta?
Kaj je v sodobni prodaji glavni vir informacij za prodajne stike in povpraševanja? Če so bili nekoč sejmi in strokovna srečanja, je sedaj to svetovni splet. Podobno kot potrošniki (B2C) tudi poslovni kupci (B2B) rešitve za svoje potrebe pogosto poiščejo preko spleta. Zato je prisotnost na internetu za ponudnike izdelkov in storitev danes bistveno pomembnejša, kot je bila še v bližnji preteklosti. Vendar, kako lahko povečamo število povpraševanj preko spleta in jih nato uspešno izkoristimo za prodajo?
Čeprav opažamo, da so v zadnjem času številna podjetja posodobila svoje spletne strani, to ni dovolj. Je približno tako, kot bi prenovili prodajalno in pričakovali, da se bodo vanjo zgrnile trume kupcev. Ne bodo. Zato samo prisotnost na spletu še ni dovolj. Uporabljati ga moramo sistematično ter v vseh fazah iskanja prodajnih priložnosti in povpraševanj.
Kaj pa potem?
Podobno kot trženje se je spremenila tudi prodaja B2B. Zato moramo danes uporabiti drugačne pristope v osebnih stikih s poslovnimi kupci, kot smo jih nekoč. Sicer lahko prodajno priložnost zapravimo, še preden se s kupcem sploh spoznamo. Kako naj torej ravnamo v sodobni prodaji, da bomo uspešno zaključili čim več povpraševanj?
Če vas zanima, kako svoje trženje in prodajo B2B prilagodimo spremenjenim navadam kupcev, lahko to izveste na izobraževalnem dogodku, na katerem sva z vami Mitja Špende, digitalni strateg in Jure Habbe, specialist za prodajo B2B, ki predstaviva naslednje vsebine:
1. del: Kako do več povpraševanj preko spleta (Mitja Špende)
- Ali naj prodajne priložnosti preko spleta iščemo sami, ali čakamo, da nas najdejo kupci? Kako določimo strategijo digitalnega trženja?
- Kakšna je vloga vsebinskega trženja (Content Marketinga)?
- Kateri so ključni kanali digitalnega trženja? Kako določimo in merimo doseganje ciljev?
- Kako na uspešnost digitalnega trženja vpliva uporabniška izkušnja?
- Kako izmerimo kakovost stikov in povpraševanj?
- Katera družbena omrežja in kako nam lahko pomagajo do novih prodajnih priložnosti? Kakšen je pomen LinkedIna v prodaji B2B?
- Praktičen primer.
2. del: Kako prejeta povpraševanja izkoristimo za uspešno prodajo (Jure Habbe)
- Kdaj in kako se odzovemo na prejeto povpraševanje?
- Kako ugotovimo, ali je povpraševanje zares naša prodajna priložnost?
- Kdo odloča o izbiri ponudnika in zakaj?
- Trije ključni pogoji, ki jih moramo izpolniti za uspešno prodajo B2B?
- Kako začnemo prodajne sestanke danes, v primerjavi s preteklostjo?
- Kako pridobimo zaupanje kupcev?
- Štirje pogoji za nakup in kako zaključimo prodajo?
Izobraževalni dogodek je namenjen direktorjem in vodjem trženja, direktorjem in vodjem prodaje ter vsem odgovornim za uspešno prodajo B2B. In potrudila se bova, da boste lahko vsebino že naslednji dan uporabili v praksi.
PS: Če je tema zanimiva za vaše prijatelje ali poslovne partnerje, pa lahko to vsebino seveda posredujete tudi njim.