Delavnica: Kako pridobivamo poslovne kupce doma in v tujini z Linkedinom?
Ali ste se udeležili že vsaj enega izobraževanja o Linkedinu, na katerem pa niste izvedeli nič posebej uporabnega za prodajo B2B? To pomeni, da ste poslušali predvsem o osebnem profilu, objavah in teorijo? Vendar bi Linkedin vseeno želeli uporabljati za pridobivanje kupcev doma in v tujini?
Ali pa ste Linkedin že preizkušali, vendar ste nad njegovo prodajno uporabnostjo obupali?
V zvezi s tem imam dobre in slabe novice.
In ker je slednjih več, začnimo s slabimi.
Po začetnem navdušenju sta uporabnost in vpliv Linkedina precej upadla. To dokazujejo tudi nekateri globalni specialisti za trženje in prodajo na Linkedinu, ki so svoje dejavnosti razširili še na druga področja. Po čemer lahko sklepamo, da z njim ne služijo dovolj, ker ga je precej uporabnikov za prodajo opustilo.
Razlogov je več, zato omenimo samo nekatere pomembnejše.
Prvi je zagotovo pretirana prodajna vsiljivost pri povezovanju in reklamiranju izdelkov in storitev.
Drugi pomemben razlog je spoznanje, da objave in povezovanje samo po sebi ne prinaša prodajnih priložnosti in kupcev. Kar recimo potrjuje pogovor izpred kakšnega leta, ko me je sogovornik s približno 3000 povezavami spraševal, kako lahko preko Linkedina pridobiva kupce.
Tretji razlog je nerazumevanje ali neupoštevanje splošno veljavnih pravil za prodajo poslovnim kupcem.
Četrti je široka paleta neprimernih objav, ki odvračajo uporabnike in škodijo kredibilnosti medija.
Peti – čeprav manj pogost – razlog je tudi nespodobno vedenje, zato nekatere uporabnice na osebnih profilih ne objavljajo svojih fotografij, ali so Linkedin celo zapustile, o čemer govorimo tukaj.
Naslednji razlog je neskladnost med iskanjem (boljše) zaposlitve in prodajno naravnanostjo.
In še bi lahko naštevali, kot so na primer tehnične pomanjkljivosti, razočaranje nad plačljivimi možnostmi (t.i. Premiumom) in podobno.
Vendar imamo tudi dobre novice.
Kljub vsemu navedenemu, je Linkedin nesporno medij, ki ga spremljajo poslovni uporabniki. In zato lahko med njimi najdemo tudi prodajne priložnosti in kupce.
Preizkušeno, saj sem pridobil nekaj kupcev zase in za svoje naročnike, čeprav temu nisem namenil prav veliko časa.
In zakaj, glede na ponudbo izobraževanj, o tem sploh govorimo?
Razlogi so preprosti.
Ker več kot 90 odstotkov osebnih profilov ni kredibilnih za iskanje kupcev, vključno z mojim, ker si ne vzamem čas, da bi ga uredil.
Ker se 99 odstotkov uporabnikov ne zna smiselno povezati in uporablja t.i. generično vabilo.
Ker 90 odstotkov uporabnikov, ki so prodajno aktivni, na Linkedinu počnejo napačne stvari.
In ker še nisem srečal nikogar, ki bi bil z Linkedin izobraževanjem zares zadovoljen.
Če je tema zanimiva za več sodelavcev, lahko takšno izobraževanje izvedemo v vašem podjetju, kar mi po želji sporočite tukaj.