Dvodnevno online usposabljanje za skrbnike ključnih kupcev (KAM)
Dokaj redka podjetja imajo skrbnike ključnih kupcev, ki se načrtno ukvarjajo z najbolj pomembnimi kupci.
Pri večini je to namreč prepuščeno zaposlenim v prodaji, ki iščejo tudi prodajne stike in priložnosti pri novih kupcih.
Vendar se področji prodaje B2B in ravnanja s ključnimi kupci dokaj razlikujeta, zato moramo uporabljati drugačne pristope in veščine.
Dokler tega nismo razumeli, smo počeli napake in izgubljali bolj ali manj pomembne kupce, ne da bi se zavedali, kakšni so pravi vzroki.
To je eden od glavnih razlogov, zaradi katerih je nastal program usposabljanja za skrbnike ključnih kupcev, ki je namenjen, da:
- ohranjate zadovoljstvo in dolgoročno sodelovanje s svojimi ključnimi kupci,
- povečujete vrednost naročil s povečanjem in širjenjem prodaje,
- ste bolj brez skrbi, da vas ključni kupci ne bodo zapustili, ali jih bo prevzela konkurenca.
Če želite izvedeti, kaj vse moramo vedeti za učinkovito ravnanje s ključnimi kupci, se nam pridružite na dvodnevnem online usposabljanju, ki bo v četrtek, 4.11., in petek, 5.11., od 9. do 12. ure.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.