Jesenska Online akademija prodaje B2B za skrbnike ključnih kupcev (KAM)
Čeprav imajo ponekod ta čas veliko povpraševanj novih kupcev, v številnih podjetjih večino prihodkov ustvarimo – in jih bomo še naprej – s stalnimi poslovnimi kupci.
Kot vemo, so med njimi posebej pomembni ključni kupci, od katerih smo najbolj odvisni.
Zato moramo načrtno skrbeti, da z njimi stalno krepimo odnose in jih obdržimo ter sodelovanje še razširimo. Kajti najboljše možnosti za izboljšanje in povečanje prodaje imamo prav pri ključnih in drugih stalnih kupcih.
Ponekod so to naloge skrbnikov ključnih kupcev, ki se dokaj razlikujejo od vloge prodajnih predstavnikov, zato jih je dobro poznati in upoštevati.
V podjetjih, kjer sem bil zaposlen, sem namreč skrbel tudi za sodelovanje s ključnimi kupci in pri tem naredil precej napak, ki sem se jih običajno zavedal šele kasneje, ko je bilo včasih že prepozno.
Čeprav znan pregovor pravi, da se na napakah učimo, je veliko manj boleče in ceneje, kadar so to napake drugih in se jim lahko izognemo.
Če torej želite izboljšati uspešnost sodelovanja in podaje pri ključnih kupcih, se nam pridružite na »Jesenski Online akademiji prodaje B2B za skrbnike ključnih kupcev«, ki bo potekala novembra.
Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.
Po želji je možna tudi izvedba v obliki internega izobraževanja in prilagojeno dejavnosti naročnika, kar lahko po želji sporočite tukaj.