Kaj je SecondEgo in kako nam pomaga pri uspešni prodaji?
Čeprav SecondEgo ni popolna novost, saj je bil finalist izbora Najpodjetniška ideja 2015, ga uporabljajo le redka podjetja. Gre namreč za zanimivo rešitev, ki omogoča, da se kupci lažje znajdejo na naših spletnih straneh in hitreje ugotovijo, ali in kako jim lahko naša ponudba reši njihove potrebe. Kaj je torej SecondEgo in kako nam pomaga pri uspešni prodaji?
Najprej spomnimo že znano.
Sodobni kupci informacije o izdelkih in storitvah pogosto raziščejo sami, naredijo ožji izbor in se povezujejo zgolj z omejenim krogom ponudnikov. Njihov glavni vir podatkov je svetovni splet oziroma naše spletne strani. Pri tem so dokaj neučakani, in če uporabnih vsebin ne opazijo takoj ali vsaj čim prej, spletne strani zapustijo in se nanje običajno ne vrnejo več. Tako gredo prodajne priložnosti morda mimo nas, ne da bi zanje sploh izvedeli.
In pri tem nam lahko pomaga SecondEgo.
Gre za t.i. virtualnega asistenta, ki obiskovalcu spletnih strani odgovarja na vprašanja in ga vodi po naših spletnih straneh. V primerjavi z iskalnikom ključnih besed sta v njegovem ozadju bolj ali manj zapleten miselni vzorec – odvisno od izdelkov in storitev – in umetna inteligenca. Zato je SecondEgo veliko več, kot zgolj iskanje vsebin z besedami, s katerim si pogosto ne moremo veliko pomagati.
Za lažjo predstavo ponazorimo, kako deluje.
Recimo, da obiščemo spletno stran z nekoliko obširnejšo ali bolj zapleteno ponudbo. Čez nekaj sekund se na ekranu pojavi virtualni asistent – ali asistentka –, ki nas prijazno pozdravi in nam ponudi pomoč. Ta lahko deluje na podlagi izbire vnaprej pripravljenih odgovorov ali vnosa naših vprašanj. Če pomoči ne želimo ali ne potrebujemo, se umakne v desni spodnji kot zaslona in čaka, da nam pomaga kadarkoli kasneje.
Najbrž se strinjamo, da je to za obiskovalca spletne strani veliko bolj prijazno in uporabno od prijavnega okna, s katerim mu ponudimo koristne vsebine v zameno za elektronski naslov.
SecondEgo ima sposobnost pogovora, razumevanja in sklepanja. Obiskovalec spletne strani ga lahko vpraša karkoli. Virtualni asistent mu odgovori, posreduje podatke, odpre želeno spletno stran ali poišče dokument. Deluje neprekinjeno in lahko hkrati odgovarja neomejenemu številu obiskovalcev spletne strani. Kljub temu ni nikoli utrujen ali slabe volje, s katero bi nam odvračal morebitne kupce.
Uporaben je na različne načine. Za lažje usmerjanje obiskovalcev na spletnih straneh z veliko podatki ali zahtevnejšimi rešitvami. Za takojšne odgovore na pogosta vprašanja. In tudi namesto telefonskih asistentov, s čimer lahko zagotovimo stalno kakovost odgovorov in znižamo stroške klicnega centra.
Stiki z obiskovalci se seveda statistično obdelujejo, kar nam zagotavlja povratne informacije, kaj jih najbolj zanima, na podlagi katerih lahko prilagajamo ponudbo in vsebino spletnih strani.
Toliko na kratko.
Več informacij o rešitvi SecondEgo si lahko ogledate na tej povezavi in izveste na naslovu anton.romsak@amebis.si.