Kako in zakaj smo pri prodaji B2B s predstavitvami povsem povozili konkurenco?
Čeprav se najbrž zdi, da gre za samohvalo, naslovna trditev povsem drži.
Naša referenčna lista je namreč izgledala kot lestvica stotih največjih podjetij, seznam slovenskih bolnišnic ali spisek državnih ustanov.
Seveda se to ni zgodilo čez noč, temveč smo za pripravo prodajno učinkovitih predstavitev potrebovali nekaj časa.
In ko smo ugotovili, kako in zakaj delujejo, smo v resnici pridobili večino kupcev, pri katerih smo jih izvedli in so se odločili za nakup določene rešitve.
Prodajno učinkovite predstavitve imajo svoj namen in cilje ter strukturo in vsebino, da z njimi dosežemo najboljše rezultate.
Če tega ne vemo, ali ne upoštevamo, lahko z neprimerno ali celo neprofesionalno predstavitvijo naredimo več škode kot koristi.
Predstavitve izdelkov, storitev in rešitev smo poslovnim kupcem dolga leta izvajali v sejnih sobah, predavalnicah in podobnih prostorih, kjer smo imel občinstvo ves čas pred sabo.
To je pomenilo možnost klepeta pred začetkom, spremljanje odzivov in telesne govorice udeležencem med potekom in povratne informacije o vtisu po koncu.
Danes večino predstavitev izpeljemo na daljavo v virtualnem okolju, kjer smo prikrajšani za večino verbalne in skoraj vso neverbalno komunikacijo z udeleženci, zato so še zahtevnejše.
Vse to moramo vedeti in znati uporabiti v praksi.
Vendar ne gre za znanost ter se naučimo veliko in hitreje, kot na lastnih napakah, če nam pove nekdo, ki se s tem ukvarja vsak teden.
Kajti pri sodelovanju s svojimi naročniki redno izvajamo tudi predstavitve rešitev njihovim obstoječim in novim kupcem.
Če vas zanima, kako in zakaj smo bili s svojimi predstavitvami zares precej uspešnejši od konkurence, se nam pridružite na webinarju z naslovom »Kako izvajamo prepričljive predstavitve za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 22.7.2021, od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom.
Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.